2017. október 11.

Fösvény

Tegnap hármasban, én és a fiúk, megnéztük a Pesti Magyar Színházban a Fösvényt.
Azt előre sejtettem, hogy nem én vagyok a célcsoport...Hmm, ez be is jött, de tulajdonképpen jól, ill. egész jól szórakoztam.
Összefoglalva:
- túl egyszerű vígjáték, ami nem is lehet baj, ha valaki ezt kedveli. Olykor én is nevettem Haumann Péter játékán.
- A lányok túl kacérok voltak számomra.
- Nem minden színész játéka, előadása tetszett. Pl. a női monogramos HP.
- Az élő zenét kedveltem.
- Attól eltekintve,hogy Haumann Péter szövegét nem mindig értettem, a színjátéka elbűvölt. Bár néha Sziamiaút láttam ls hallottam ki belőle,igazán klassz és megmosolyogtató, alázatos művész.
Dicséret illeti azt a rengeteg gyereket, fiatalt, iskolást, és az őket nevelő tanárokat, szülőket: a gyerekek pisszenés, evés-ivás nélkül figyelték és élvezték az előadást.
Ölelések.
"Színház az egész világ..."

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...