2017. augusztus 12.

George

2016 nyarán családilag, négyesben, egybefüggően (amit mások nyaralásnak neveznek) összesen négy napot tudtunk volna eltölteni, de akkor lett George beteg, így L. itthon maradt vele kicsit, amíg a nagyszülők bébiszittelésére bíztuk. A négy napból lett 2,5.
Idén ez az együtt töltött idő 3+2 nap lett volna. 3nap rokonoknál illetve közben saját szórakozással, kettő pedig itthon, Pesten valami..
Ééés... George-nak volt ma egy nagy nyüszítése, s azóta három lábon ugrál. Viszem, hozom a kezemben, emelgetem, elvittük Petivel egy hétvégén is dolgozó állatorvosi rendelőbe = szalagszakadás?
Ennek kiderítéséhez kell majd röntgen, amire, sok esetben napokat, heteket kell várni, aztán lehet, hogy műtét. Saját orvosunk nem ortopéd orvos, keressünk másikat, jót, megfizethetőt, s akkor még a kedd- csütörtök utazás előtt állunk. Hmm. Most komolyan. A francba, a fenébe. Meg ilyenek. Bele kell merülnöm magamba, hogy válaszokat kapjak. S itt nem csak a kutyára gondolok.
Ugyanolyan sokat dolgozunk, mint sokan (akik egyszer, kétszer utaznak, vagy heteket tudnak nyaralni) , mi egy hosszabb (mondjuk egy hetes nekem elég lenne) nyamvadt családi nyaralást nem engedhetünk meg, s ami lenne, az is komplikált. Szóval a fenébe.
Még jó, hogy imádom a kutyám.. Igazából el sem indulnék, de ezt nem tehetem meg a családdal.
Ezt leírtam, mert már úgysem osztogatom meg sehol, meg egyébként is............ én dolgom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...