2017. július 30.

Forma1 futamon jártam a kánikulában


Csak, hogy tudja mindenki:
- légvonalban 6 km-re élek a Hungaroringtől, minden évben hallom őket, néha eltúrázom arra.., 
-  kamaszkoromban, nagy forma1 rajongó voltam, konkrétan oda meg vissza voltam Ayrton Senna-ért. Aztán ő meghalt, miközben én egy vendégségben voltam. Én voltam akkor 19 éves és 1 napos.

S aztán elmentem egy évre külföldre, ott nem igazán néztem tévét, aztán itthon főiskola, diploma, majd férjhez mentem, 
Lacus soha nem volt egy elvakult sportrajongó, ebből következik, hogy néha, néha a vasárnapot bambulva egy ring nézésével töltöttem, de inkább nem.
Nem is lettünk nagy rajongók, ismerjük a neveket, megvannak a kedvencek, kiket nem bírunk, meg ilyenek. Bár Peti képben van ezzel a sporttal is.. Hogy van ez? 

S akkor a lényeg: Petinek tegnap felajánlottak két tiszteletjegyet, s én nyertem meg a lehetőséget, hogy elvigyem. 
Dugó az autópályán, én sokkal jobban megszervezném, hogy ha már egy sáv van a ringre tartó autók számára, akkor a másikból semmiképpen nem engednék át kocsikat, hanem elterelném a következő kijáratig. Hadd szomorkodjanak, mi pedig gyorsabbak lettünk volna. 
Aztán lassan megvan a parkoló, simán, bementünk, leültünk, vártunk. 

Brrr, meg meleg, forróság, sorok a toi előtt, drága italok, mert a miénk elfogyott már, s bevallom, hogy unatkoztam. Sokkal jobb a tévé előtt hallgatni Szujó Zolit, meg Wéber Gabit, meg nézni hogy hol tartunk. Hogy  aztán elindulhassunk gyorsan a kocsihoz. S valakik tudták, mikor van az utolsó kör, és örültek. Vajon számolták a köröket  70-ig, vagy neteztek? Mindegy is, egy kisebb tragédia volt az emelkedőn, füves talajon való kijutás (írtam már, hogy utálom a kocsinkat?), meg eltereltek a rendőrök kerülőre (még jó, hogy ismerem a környéket) , de aztán végre itthon! 
S most ismét a tévé előtt ülve  követem majd, de bevallom őszintén : egy és egyszeri "motherandson" élménynek kiváló volt. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...