2017. július 9.

évek, hét évek- nem, ismét nem könyves bejegyzés.

évek, hét évek



Ez a téma azért is jutott eszembe, mert megvilágosodtam, hogy az elmúlt évek, azaz a elmúlt 2-3 évben valamiféle változást tapasztaltam. Ezt akkor még nem tudtam megfogalmazni, mostanában csapódott le bennem, s mivel ezt a könyveken, az olvasáson is észrevettem, gondoltam leírom. Csak azért, mert nincs kedvem blogbejegyzéseket írni, ezt éppen ma fogalmaztam meg Bozsnak, de most van egy kis időm, hátha kész lesz.

Az első hét évem, talán a legjobb hét évem. Szerettek, szerettem az ovit, elkezdtem az első osztályt, elsők között lettem kisdobos, szerettem a tanító nénit, szerettem iskolába járni, első látásra lett egy nagyon jó barátnőm... mondjuk ezer éve nem találkoztunk, de legalább 10 éve, s valószínű, hogy csak be kellene csengetnem hozzá és örülnénk egymásnak, de ez még várat kicsit. Szóval jó volt! Igen, és megtanultam olvasni, leszoktam a cumiról, majd az ujjszopásról, megnövesztettem fenék alá érőre a hajamat, s kaptam egy becenevet és imádom, ha valaki a régiekből még így szólít.

A második etap az általános iskola, ahol még mindig szerettem iskolába járni, tanulni nem annyira, de elvárták, meghíztam, na jó, csak kerekebb lettem, meg rövidebbre vágattam a hajamat 14 évesen, szerelembe estem folyamatosan, csatangoltam, néptáncot-furulyát elkezdtem majd abbahagytam 5 illetve 8 év után (én hülye!)- ezt nem tartom túl sikeres 7 évnek, de kellett a személyiségfejlődésemhez.... huhh, de szép mondat. Olvasás? Csak a kötelezők és az újságosnál kapható Édesvölgyi suli könyvek és Denise újságok. ÁÁÁÁÁáááábrrrrrr, dehát írtam, hogy mindig szerelembe estem.. :D
A 14-21- oh, de szép időszak. Tényleg klassz: keserédes meg csodálatos, de szép. Első komoly láv, meg Wessling, meg barátságok, középiskola, sok tábor, s bár nem maradtam a közgazdász szakmában, s nem is ismerek már senkit, de szuper volt az eleje annak is. S hát...bár szigorúan véve éppen elmúltam 21éves, de azon a nyáron megismertem Lacust, s a következő 3*7 év már vele és a családdal töltődött.
S mire ezt leírtam, azt a sok felesleget, rájöttem, hogy nem folytatom nagyon, a negyedikben volt családalapítás s gyerekek, majd az ő kisgyermekkoruk, az én hivatásváltásom, 35 felett volt a gyerekek iskolakezdése, a nagy olvasásom korszaka, volt és elmúlt a könyves oldal iránti rajongás, gondolom a tüske már belém rozsdásodott... jött és győzött Vad Fruttik, s el is érkeztem ahhoz, hogy lezárult a 35-42 év. Megint kevesebbet olvasok,  sőt alig, olyan történetek is érdekelnek ismét, amelyek csak régebben, mindenféle közösségi oldal robbanás volt nálam is, ami már lecsengeni kezdett, remélem kitart majd. Blogoltam sokat könyvekről, magamról, most ehhez sincs kedvem. Pörögtem , most lassításba kezdtem 1-2 éve. 
Nem fogom bejelenteni a végét, néha írok, de általában főleg a fb-n írok néhány gondolatot.

Mostanában olvastam két könyvet, Kate Morton Elfeledett kertjét és most Victoria Hislop A sziget című írását, de semmi kedvem írni róluk, mert én sem olvasok el túl sokat a könyves bejegyzésekből. Első 4 csillagos, második 3-4*
Közben szenvedtem egy másik Morton könyvvel, aztán egy hét után félretettem, ellenben megnéztem a két "sikersorozat" eddigi két évadját az Egynyári kalandot és a Csak színház s más semmi-t.
Első kamaszszerelmek a Balaton partján, első évad jobb volt, másodikon nagyon sokat nevettem. A színházasban a második jobb volt, s egyformán nevettem.
Jelenleg a gyerekek lefoglalják a képernyőt.
S ha az elkezdődött 7 évre tekintek? Tervezek egy diplomát, jó lenne érettségi, tanulás, de egészséget, mozgást, jókedvet szeretnék. Színházba járást és kellemes feltöltődéseket. Meg anyagi biztonságot.... hmmm. egy nyaralást végre? na jó befejezem. :)))
Szeretném a jó barátaimat, azt a keveset, bármilyen irányból, iskola, színház, régiek és újak, közeliek és távoliak, a közelben megtartani.

ölelések

andi

2 megjegyzés:

  1. milyen diplomát? (azért azt levettem, hogy az Egynyáriban és a színházasban is a Vecsei játszik....:D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vecsei. :-D
      Ügyes vagy. :-)
      Vezető óp.

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...