2017. március 28.

Portugál harmadszor

.. ami szerintem nem volt annyira jó, mint régebben.
Ha belegondolok, hogy ez volt a 400. előadás, akkor sokkal többet vártam volna. Még jó, hogy nem számítottam semmi különösre, mert nem volt.
Szerintem Sátán nem volt annyira részeg, Jucika sem káromkodott úgy, ahogy eltanultam tőle, és Csipesz sem volt imádnivaló. Csak szeretnivaló.
Ezt éreztem, néhol untam is. S téved aki azt gondolja, hogy én vagyok a Portugál darab jegyeinek felvásárlója, mert nem, egyszerűen most néztük meg a kamaszainkkal. S ezzel be is fejeztem. Elszàllt a varázsa, vagy egyszerűen csak belefáradtak a színészek ebbe a darabba. De azt is megállapítottam, hogy Mészáros Bélát jobban kedvelem a pap szerepében, mint Takácsy Pétert.
Bye, Portugál! Kár, hogy nem tökéletesen búcsúztál tőlem...............

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...