2017. március 8.

Nőnapomra magamnak :-)


(a közösségire írtam , de inkább bemásolom) 

Falun nőttem fel. Falun élek, hiába mondják nagyközségnek. Értitek? Nagy!
Szóval falun nőttem fel, többgenerációs családban. Gabi még a dédire is emlékszik,  én sajnos nem. De a lényeg, hogy ebben a többgenerációban bőszoknyás és más gondolkodású nagyszülők éltek,  akiknek majdnem sikerült belémültetniük azt a gondolatot, hogy "úgy szép az asszony, ha kövér" - ezt ők mondták mindig.
Az asszonyok, lányok mindenféleképpen szépek tudnak lenni!
Én viszont ma tartom magam az ő mondásukhoz,  és a nőnapot gesztenyepürével és szalonnás-cukros túrós csúszával ünneplem, mosolyogva és szeretett nagymamámra gondolva. B-) :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...