2017. január 15.

Karácsony után/ SOKKAL/ karácsony előtt... Sokk.

Már a múlt héten lebontottam a karácsonyfát,  s gondoltam, idén megszámolom, hány darab díszt, madarat, akármit akasztottam fel rá.
Huhh,  akkor vallok:
- 101 darab gömbdísz
- 24 darab egyéb dísz (a kedvenc gombám, jégcsapom, angyalaim...) 
- 9 darab madár 
... volt a 2016-os fánkon.

S miközben szedtem le a díszeket, a kezembe olyan kompozíció került, hogy korai elhatározással kijelentettem, milyen is lesz a 2017-es. :-)



Egyébként pedig idén "hagyományos" karácsonyt tervezek. Igazi fával (mert nem vehetek 3D-s új műfenyőt), 24-i díszítéssel (ezt nem fogom kibírni), karácsonyi - hagyományos étellel,  s ha kell megjátszom, eljátszom a rohanó - kapkodó stresszt is. :-D

S közben rájöttem , hogy  dilis vagyok. ;-)

Szerintem semmi nem fog a tervekből megvalósulni, mert nem hiszem, hogy ismét támogatják a minimum 70 darab új dísz megvásárlását.

3 megjegyzés:

  1. Talán kissé korai, de hát ki vagyok én, hogy ítélkezzem! nyár elejétől rendszerint karácsonyi dalokat énekelek! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazából én könnyen elengedem a karácsonyt, hamar lebontom a fát, legalábbis sokakhoz képest, meg várom a tavaszt stb... De! Idén még a telet is bírom, nem szenvedek, nem panaszkodom. Hihetetlen. :-)
      Te viszont a nagy melegben már várod a hidegebbet, így beindul a lelki téli szezon. :-P

      Törlés
    2. Igazából egy volt kollégám kezdte el, és akkor marhára idegesített, szerintem ezért csinálta, aztán amikor eljöttem onnan, magammal vittem a rossz szokását :D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...