2017. január 28.

Egyenjogúság


Tegnap,  a koncerten mi időben ott voltunk.  Kint beszélgettünk, én vacsoráztam, aztán bementünk, a teremben nem ácsorogtunk sokat.  Sikerült egy klassz helyet találnunk kb. 5 méterre az első sortól, normálisnak tűnő rajongók között. 
Éppen azért írom ezeket a sorokat, hogy érzékeltessem, nem kellett tolakodni, lökdösődni a helyekért úgy, ahogy azt a koncert harmadánál/felénél tette néhány fiatalember. Először egy hármas fiúcsapat szorította ki a szuszt belőlem és néhány mellettem állóból,  majd ezután elölről jött hátra egy pár. Mindkét helyzetben megkérdeztem levegőt és helyet keresve, hogy most ezt muszáj volt-e? A kétméterestől még mosolyogva azt is kérdeztem, hogy nem látott jól hátul? - Sajnos nem- hangzott a pimasz mosolygós  válasz,  a második helyzetben pedig azt a választ kaptam,  hogy Egyenjogúság van. 

Hát kérem, nekem ez nem tökéletesen az,  hanem szimpla figyelmetlen bunkóság. :-)
Olyan volt, mint amikor a buszok elsőajtós felszállása esetén előre tolakodnak a később jövők. 
Én még  hiszek a férfiak udvariasságában,  egyenjogúság ide vagy feminizmus oda................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...