2017. január 17.

A szétfolyt gyertyák összevisszasága

Huhh, annyi mondanivalóm lenne és lehetne, de elgondolkodtató, hogy egybeöntsem-e a témákat,  s akkor lenne egy klassz olvasztott gyertyákból álló tál,  ilyen ni:


Olvastam a Légszomj című könyvet, bevallom, hogy érdekelt, nehezen tettem félre,  amikor muszáj volt,  aztán tulajdonképpen az összkép nem annyira volt pozitív. Kicsit paradox lesz a véleményem, mert én Jodi Picoult-hoz hasonlítanám,  azaz jó stílusú, olvasmányos, érdekes téma, de amolyan egykaptafa'.
S azért lehet paradoxon,  mert Jodit kedvelem. Ő is tud egykaptafa lenni,  ő is ír olyat,  ami nekem  nem tetszik, de annál sokkal többet letett az asztalra,  így ő jó.
Ms. vagy Mrs. Shemilt pedig még nem írt annyit. A Lányom könyve jobban megérintett,  elgondolkoztatott,  adott témát beszélgetéshez. Ez a bolíviai "szafari" egy anyajegyes fiúval, egy féltékeny (több figyelmet igénylő) lánnyal, nem annyira. Egy könyvnek jó volt. Gyors volt,  s ennyi.
Gárdonyi Ábel és Eszter-e jól esett. A vágyakozással,  várakozással,  a régmúlttal,  az akkori szokásokkal. Fájdalmas,  ma már hihetetlen,  de szép. Annyira jól esett ezt olvasni,  hogy utána Ambrózy báró újbóli felbukkanása csak olaj volt a tűzre. Magas hőfokon tudtam égni,  hatalmasakat tudtam nevetni Mili és Richárd kapcsolatán.  Az eget pedig csak egy szürke felhő árnyékolta be: nem lett vége  a sorozatnak! Azt hittem elsírom magam. :-) S a könyv óta megint semmi sem jó.



Ezeken kívül voltunk korcsolyázni, gyönyörű hóesésben,  olyan volt, mint egy romantikus giccses filmjelenet. Csak az azóta gennyes bokám nem annyira romantikus. :-D
video


Tök jó a tél,  nem szenvedek,  nem várom panaszkodva a hideg végét. Hihetetlen vagyok önmagam számára is. :O
Jön a félévi bizik ideje. Beszélhetnék legjobbról és legrosszabbról,  de ezt  a témát évente kihagyom. Majd jön néhány biziposzt,  amit elgörgetek. :-D

Voltunk színházban, végre négyesben. Sok év után ismételtük a Padlást,  és ismét jó volt a mondandója. 


Van jegyünk újra a Dzsungel könyvére is,  és végre a gyerekek is láthatják márciusban a Portugált. Aztán ígérem, nem nézem többet. Még egyszer elmegyek és könnyesre fogom magam röhögni!
Természetesen van 1-2 színház még előttem,  egy napos gondolkodás után (erős hatásra) elnapoltam, elhónapoltam a Lear királyra való jegyvásârlást, büszke is vagyok magamra. O:-)

Kitaláltam a farsangi jelmezeket,  s Henike is elfogadta az ötletet,  s a tesója,  a kivitelezés segítője is megoldja,  így alig várom, hogy lássam őt! S persze a magamét is meg kellene alkotnom.
Na jó,  szétfolytak a gyertyák,  egy nagy káosz lett itt....  s még le sem írtam, hogy jövő héten Vad Fruttik!!!!

Ez pedig a beteg Zoé lába,  ahol ma kávéztam és beszélgettem fogadó és fogadó között. Lovelove. 

Ölelések.
a

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...