2016. december 27.

Téli szünetben



Az egész karácsonyi időszakom nagy adag punnyadással telik. Néhány könyv,  csipegetés itt és ott,  innen és onnan. Kevés vendégség, kevés könyv és sok-sok film. 
Kevinék, Télapuék,  Karácsony Artúrék, ismerős és ismeretlenebb karácsonyi vagy éppen téli filmek kerülnek a lejátszási listába a megosztó oldalon vagy éppen a tévén keresztül. 
Ezek mellett lassan kuriózumnak számít, hogy bármi betűt is elolvasok. Olvasgatok,  zenéket hallgatgatok,  ilyenkor jut idő társasozásra is. 
A könyvekbe belenézegetek, elolvasok néhány oldalt,  rövidke történeteket, aztán ismét a bambulás. Úgy vagyok ezzel, mint Peti az édességgel. A szervezetemnek erre  van szüksége. ;-)


Elolvastam egy darab könyvet, Fiala B. Szerinted? c. kötetét,  amitől én nem ájultam el,  sőt nem is igazán tetszett. Lehet, hogy vannak ilyen 14-15 évesek,  de nekem brutális volt ezt olvasni,  nem éreztem át az anya oldalát sem. De mindenképpen szeretném megbeszélni a Lánnyal, ha ő is végzett vele. Vajon tényleg ilyen szélsőségesen érzi a dolgainkat? Ha igen,  akkor visszavonom a véleményem egy részét.
Ülök,  fekszem,  nézem a fát,  éppen most hallgatomaz utálatos szelet,  és azon kesergek,  hogy milyen hamar eltelik ez a néhány nap.  Kesergek,  mert a gyerekek egyre idősebbek,  egyre önállóbbak,  a Lánynak már egyéni programjai is vannak,  jön-megy.
Még mindig boldog karácsonyi időszakot kívánok mindenkinek!

2 megjegyzés:

  1. dettó punnyadás, és tegnap estére mégis sikerült elrontani a gyomromat, amikor már nem is volt vendégség :D
    (én örülnék, ha a gyerek menne, agyamra megy, hogy nincs kedve semmihez sem, pedig hívják...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szokásosan kicsit később látom ezt, bár úgyis kirakóztam. :-)
      Tegnap kimozdultunk, köszi!
      Itthon csend, béke, egyik gyerek a Hungaroringen ismerősökkel, másik alszik. En pedig nemsokára új évet kezdek!
      :-D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...