2016. november 15.

Bunkerrajzoló- siralom a nézőtéren. Na jó, én sírtam a fájdalmaktól.

A Bunkerrajzoló

7,40
5 percet szánok erre a bejegyzésre, remélem belefér. Gondolkodtam, hogy írjak-e az esti Bunkerrajzoló előadásról, aztán most reggel azt olvastam, hogy óriás siker volt. Ahhoz a közösségi oldalas íráshoz nem szeretnék hozzászólni, mert darabokra szed szét engem a jó magyar nép, csak mantrázzák, hogy "szeretünk Marci!". Én is szeretem és várom a következő koncertet, de ebből az előadásból csak 5 szám tetszett, a bennük lévő tartalom és tánckoreográfia miatt. Nem hiszek, Nekem senkim sincsen, Tudom milyen, Hold, Goa. Na jó, lenne még egy, de mindegy. Konkrétan az elsőnél majdnem sírtam, hogy szegény Marci........., most láthatom is, hogy mennyire rossz gyerekkora volt, aztán egy bohózat kezdődött, magamat láttam a színpadon 12 évesként, amikor az osztállyal előadtuk A pofon c. darabot.
Ekkor még gondolkodtam, hogy most mi is ez? A második felvonás eleje nagyon jól indult, reménykedtem, majd egy zuhanórepülés vette kezdetét, és simán kimentem volna, ha nem a sor közepén ülünk.
A legjobbak a Marcit játszó 3 színész volt, egyébként hamis, szörnyű, idegesítő jelenetek, színészi játéktól mentes darab. Ha már színház.... a fel-felbukkanó nagymama pedig rémesen nézett ki, és rémesen idegesített............. áh, eltelt 7 perc, inkább nem folytatom.
Miközben folytattam, telefonáltam, kávét főztem, és elgondolkodtam azon,vajon mi kell egy jó darabhoz? Mennyi összetevőből áll össze egy ilyen? Bírom a kortárs darabokat, ez nem számít. Szeretem a táncot,ez is oké. A VF a kedvencem, szóval ez is pipa. Ebben a korban nőttem fel, értem a dörgést, a történelmet. Globálisan volt borzasztó, sokan nem látják a fától (Likó Marci) az erdőt.
4ezer felett volt a jegy, 4400 áhhhhh.
Csalódott vagyok.
S igazán azt nem értem, hogyan tetszhetett ennyi embernek, akik istenítik a darabot? sőt,egy utolsó mondat:mögöttünk egy nő felállt a végén lévő ovációnál, majd visszaült és megállapította, hogy ezek közül az emberek közül senki nem jár színházba, hogy nem áll fel. 
Nos, én járok, az elmúlt időszak legrosszabb előadását láttam tegnap.............nehogy már rosszul érezzem magam. :(

Egyébként pedig egyik oldalamon sem tapasztaltam kitörő ovációt a tapsrendnél.

Vagy nem értettem.......... de a színészek akkor is csapnivalóak voltak.

Update: nem a mondandót nem értettem,  hanem a skizofrénia és az elmegyógyintézet köré való építést,  rendezést.  Azért ezt nem sugallja a könyv,  LM VF stb. Ez erős. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...