2016. október 27.

Szeretem..

.. idén az őszt. Így érzem. Ez újabb változás bennem.
.... a kiürült vasalós kosarat.  (kb. elértem az idei kilencedik vasalásomat..)
...  a linzersütit, és holnap azt sütünk az oviban (s jó, hogy ezt leírtam,  így most gyorsan felállok és berakom a kinthagyott formákat.)
...hogy röhögve szánom magamat,  hogy mekkora hülyeséget csinálok néha.  Bár csak akkor nevetek,  ha nem durva dolog.  Kicsit szétszórt vagyok.
... hogy holnap péntek. Főleg azért,  mert ma egész nap azt hittem péntek van. Kb. 10-szer rántottam vissza magam a valóságba.
... ezt meg azt.

S vannak nagyon fontos megoldandó problémák.  Kérek mindenkit,  hogy úgy cselekedjen bárhol, bárkivel és bármikor,  hogy a gyerekeknek is jó legyen. Sajátnak,  barátnak, ovisnak stb. Ez a legfontosabb!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...