2016. október 23.

Kulturális poszt előtt...

Azért nem vagyok instagramsztár,  ezért nem élek,  élnék meg bloggerként, és miért nem tesznek fel elfuserált képeket?
Régebben elkezdtem írni egy bejegyzést arról,  hogy  valakik miért teszik fel az ájfonjukat minden insta képre? És mások  miért szivecskeznek telokat,  gyűrűket, és  olyan képeket amiket már láttak tegnap stb? 
Aztán ezt nem írtam  meg,  mert én a kutyát fotózom,  meg a hétköznapi csodákat,  azaz semmiségeket. 
Aztán ma borult minden.. És a nyugalom kicsit eltolódott,  néhány percnyire. 

Vasárnap reggeli nyugalom. Sehova nem kell menni. Kellett volna,  de nincs itthon a kocsi - kölcsön adtam. 
Innék egy kávét,  lefőtt,  előkészület,  na_akkor_legyen_silenceandcoffeekép.!
Rendezgetés, igazítás,  több mint szoktam (mert nem szoktam☺️).
Fotó ellő... azaz majdnem,  valami gömbvillám kiverte a kezemből a telefont, eldőlt,  kiborult,  kiömlött, rám ömlött, mosás,  új kávé stb. 
Ennyi időm és türelmem (inkább az utóbbi) nincs.

A Sorok között és más posztja várat magára...

A kép egy végső állapot,  amikor az eldőltek felállítódtak már.... S most megyek olvasni. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...