2016. október 5.

Kollázs

Gyorsjelentés:
rohannak a napok,  az órák,  a percek és minden.
Tervek ezerrel,  de a megvalósítás várat.
A Balatonnál extrajóságos volt.
A szavazás? - majd ha le merem írni a véleményemet,  megteszem (gyáva_A).
Ma megfagytam félig a Budakeszi Vadasparkban.
Annyira mondtam Petinek,  hogy a film megnézése előtt olvassa el az Infernot, míg elkezdtem én.
A rengeteg otthoni főzés kissé kikészít.  ☺️
Mialatt ez megjelenik,  moziban vagyok és az idegeimet borzolom (és nachost eszem valószínűleg).
Egyébként pedig elromlott a bojlerünk,  erre a kiadásra abszolút nem készültünk.  Meg más ilyenre sem mostanában.  
George még mindig cuki,  és még mindig szeretnék egy vizslát is.
Valami még?
Átültettem otthon a növények egy részét,  a heti továbbképzést pedig most nem várom.  Otthon lennék inkább.
Vasárnap pedig torta...!
Ölelések és üdvök!
a.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...