2016. szeptember 18.

Egy vasárnap délután

Kitaláltam,  hogy ma beviszem Lacust dolgozni és megnézem az @RC kiállítást.  Igen ám,  de a Vágta,  az a bizonyos nemzeti,  is most volt,  így egész érdekesen alakult a beparkolás,  a megérkezés. A lényeg,  hogy Hanna és én végignéztük a plakátokat,  én megállapítottam,  hogy tavaly jobbak voltak.  Persze,  nem emlékszem a lényegre,  csak az érzésre,  hogy 2015-ben sok hű-meg-há-t mondtam.
Most is volt néhány kép ami megfogott, de magyarázni nem fogom az álmaimat, vágyaimat,  gondolataimat,  talán  a képek mutatják. (Hirtelen ki is töröltem néhányat.  Inkább.) 

A plakátok előtt egy kép egy műanyag palackokból és purhabból készült "alkotásról",  nem véletlenül fotóztam a toitoiokkal... Szerintem borzalmas. 

*ölelések*


Overthinking
Modern falvédő

Fejemben 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...