2016. augusztus 25.

Most akkor melyik -én?

Nem tudom, magyarázzam-e a teszt eredményét? :-)
Ahogy a papírra írtam, elvileg a húszas éveim válaszait kellett volna megadnom, de nem volt kedvem. A Házaspárbaj könyv olvasásakor válaszoltam a könyvben lévő 48 kérdésre. Ma, több héttel később, feledve a kérdéseket, megválaszoltam a tetterős huszonéves önmagamra visszagondolva. Így, nem túl erős kolerikus alkat jött ki..de szerintem a céljaimért nem gázolok át másokon, pl.
De a flegmatikus sem tökéletes eredmény. Mondjuk ez sem túl erős. Ami viszont feltűnő és igaz, hogy extrovertált énem visszahúzódott sok-sok éve. Végülis mindegy, érdekes néhány perc volt. "olyan, mint a horoszkóp"- mondta egy ismerős. :)

*puszik és ölelések*


6 megjegyzés:

  1. én kolerikus, de mostanában melankolikusba megyek át. nem tudom hogy csinálom, de tényleg így van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. extrovertált? és melankolikus? mindkettőben vannak olyan jellemzők, amelyeket igaznak mondanék rád, de egyben? -rád sem illik.. na mindjárt elküldöm a melank. könyvben írt jellemzőit

      Törlés
    2. de, de. van bennem extrovertált hajlam, de nagyon lassan bontakozik ki, megszokott környezetben. szóval olyan szégyellős :D

      Törlés
    3. akkor most már igazán rúgjunk ki a hámból egyszer! most már ismersz:)

      Törlés
    4. itt találtam egy rajzot, itt legalább van összefüggés a melankolikus és a kolerikus között :) https://szubjektiv.wordpress.com/2010/04/12/a-negy-szemelyisegtipus/ (asztalon táncolás, vagy mire gondolsz? :D)

      Törlés
  2. Huh, ez jó megfogalmazás. Az asztalon táncolás és a többi között megbeszélném ezt, filozofálgatnék. Jó téma. :-)
    Egyelőre leragadtam néhány mondatfoszlánynál, s pl.a kolerikusnál: remélem nem tartasz a vetélytársadnak és lassan elérem a barátság tág fogalmát. :-) :-)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...