2016. augusztus 25.

Kiera Cass: A korona (Párválasztó5)



Na végre! America Singer kisasszony és a lánya történetének a végére értem. Korona megvan, mindenki boldog, ahogy annak lennie kell. Egyébként gyorsan elolvastam, mert megtudtam Hannától, hogy ez az utolsó rész: Eadlyn-nek két rész elég, hogy párt válasszon a Párválasztójában, ráadásul nem is állt túl sok nap és oldal a rendelkezésére, így egész hamar befejeztem. :)

Szerintem Kiera Cass-nek elment az ihlete, de America története jobban tetszett, és még a kislánya is kicsit leadott a fölényeskedéséből. Hanna egyik barátnője a könyv elolvasása helyett először elolvasta a végét, így én úgy kezdtem neki, hogy a vége, nem az, amit a lányok vártak. Nekem tetszett-----------------egy része, aztán ukkmukkfukk, hirtelen, vége lett két szó kimondásával. Olyan csalásnak érzem, hogy így elintézték ezek a hölgyek. 

Szóval Kiera Cass átválthatna politikára és megírhatná a folytatást a boldogan éltek-haltak-ban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...