2016. augusztus 6.

Hogyan sikerül unatkoznom nyáron?

Unalom, nem unalom.
Hát kérem, ez van. Éppen múlt héten fejtettem ki valakiknek, hogy ez a nyaram másképpen telik, és előfordul, hogy nem találom a helyemet, sőt, akár unatkozom is. Dolgoznék napi 3-4 órát.
Nem vagyok takarításmániás, nem vagyok munkamániás, és szabadságom is sok van nyáron. Így előfordulhat, hogy ha minden fontossal megvagyok, egyszer csak sehogy sem jó.
Sokat vagyok itthon egyedül és ez unalmas egy idő után. De mivel a szabadságomat nem a nagytakarításra tartogatom, így a nagy unalom közepette nem rohanok a takarító eszközeimért. Olvasok, könyveket keresek, beleolvasok, semmi sem jó, filmeket válogatok, de nem kötnek le, zenét hallgatok... elmennék moziba, de eljutni odáig, nekem nem néhány metrómegálló vagy buszmegálló. Rengeteg ötletem van, ha csak egy ugrás lenne a város. Majdnem egy ugrás, de pl.az engem érdeklő filmek sem a félórára lévő moziban vannak.. Így elindulni sincs kedvem, mert annyi   nem mindig van. A július úgy eltelt, hogy alig voltak itthon a gyerekek. L.sokat dolgozik, a kutyán kívül alig volt társaságom. A száz fokban pedig nem annyira vágytunk sétálni.
Hát, így esik meg velem, hogy előfordul egy unatkozásos szenvedés.
Higgyétek el, ha több időnk lenne együtt, és ehhez több forrást tudnánk biztosítani, biztosan tele lennénk programmal. De! -ismeritek a "kihagyhatatlan nyári programok" árait? Nem mindenki tud folyamatosan leruccanni egy tóhoz, kirándulni, állatkertbe menni, libegőzni stb. Tengerparton sem unatkoztam, és azt is bevallom, L-nak nincs ennyi szabadsága. S bár én feltalálom magam egyedül is, mégis mindig eljön a pont, hogy nélküle nem szeretnék sehova menni. 
De most jól megjegyzem, hogy legközelebb megpróbálok nem sajnálkozni. Majd csendesen szenvedek. :-)
De most komolyan: mással, akinek nincs kisgyermeke, sosincs így?

S visszatérek az elejéhez: idén.. De majd kutatok. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...