2016. augusztus 28.

dreheres 0,3% VF *love*



Szilvi a Részeg királlyal írt emléket a tegnapi Dreherfeszt-es koncertről, én inkább annyit írok, hogy egész jó volt, bár nagyon bezárva éreztem magam. Valahogy a végére rettenetesen kicsi helyen álltam, előttem egy nagyon magas sráccal. Úgy éreztem magam, mint autót vezetni egy lassabban haladó busz/teherautó mögött, de nem tudom megelőzni, mert folyamatosan jönnek a kocsik a szembejövő sávban. Egyértelműen egyre kellemetlenebbül éreztem magam. 

A koncert, a zene jó volt, nekem olyan 0,3%-os, mint a majdnem alkoholmentes söröm,  tehát jobb, mint a 0,00%-ás lagymatag.
Ismét volt, ami hiányzott, és volt, amit nem kedvelek, bár ez kevesebb, mint ami mindig hiányzik. Pl. A Béke presszó, pedig ebben is isznak... :), akár el is játszhatták volna. 
Kevés sztorizgatás, főleg zenélés. 
Huhh, azt is megfigyeltem, hogy néhány szám végét kicsit átalakították, felturbózták zeneileg, s az is feltűnt, hogy több számot nem a "koncertverzióban" énekelte Marci, hanem az albumverzióban. De tulajdonképpen mindegy.
Aztán az is eszembe jutott, hogy, ha választanom kellene, vajon melyik szövegrészletet tetováltatnám magamra? Mondjuk ez többször eszembe jut.
 Koncert, Vad Fruttik, s előtte még az Ivan and The Parazol is tetszett.

Várom a szeptember 23-t, és lehet, hogy kocsi nélkül megyek. :D


video

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...