2016. augusztus 2.

20 évvel ezelőtti ... élmény

Görögország, Paralia, 20 évvel ezelőtt.



1996.augusztus 2-a péntekre esett.
Az már a nyaralás utolsó előtti napja volt, ahova akkori jó barátnővel és a családjával mentem. Utolsó pillanatos utazás egy csalódás miatt.
Jöttem, mentem, gondolkodtam, merengtem. Dehogy akartam én ismerkedni!

Láttam én az apartmanházban három fiatalembert szórakozni és humorizálni, *élni* a nyaralás minden napján, beszélgettem is először az egyikkel, aztán a másikkal, de a legcsendesebb, legnyugodtabbnak tűnő harmadik arca vonzott. (Visszanézve a képeket, nem is volt annyira nyugodt. :D)
Aztán éppen 20 évvel ezelőtt, ezzel a harmadikkal sétáltam, táncoltam (ez utóbbit azóta sem igazán :-) ), beszélgettem, ..... majd..a férjem lett. Én innen számolok.

#happiness #love #family #together


A nyaralás vége miatt, a fényképezőgépbe való film kockáinak elfogyása miatt egyetlen használható közös képünk sincsen. Mert egy közös van, de azt inkább nem. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...