2016. július 10.

Miegymás, és mi és egymás és én is

Olvasok, olvasok....
Lassan.:) Annyi minden más is van.
Kedden például ...

Kedden például elmentem a PIM-be a Szó és zene előadásra. Kortárs felolvasóest Závada Pállal és Spiró Györggyel. Eszterházy Péter lemondta, magyar hangja Dés László volt. A jazzt pedig Dés László és Dés András illetve a nagybőgős Barcza Horváth József játszotta. Frenetikus, fantasztikus, szatirikus, empirikus, empatikus és még ilyen és hasonló jelzőkkel illetném azt a két órát, amit ott töltöttem. Libabőr, könnyek, meg átélés ezerrel.




Olvasok, olvasok.............  Ugye Harry-hez volt kedvem, ők az én nyári barátaim,lassan sikerült is elolvasni az első két kötetet. És lassan haladok a hármassal, de igazából nincs is időm a könyvekhez. A szabadság első etapjáról írtam már, most dolgozom, ide utazom és oda utazom. Ráadásul a PIM miatt és más emberek miatt is,más könyvekre vágyom. Vissza a kortárs  magyarokhoz, most melegében, mert aztán elmúlik a kedv, aztán a nyári gyorsan felfalós, de azért nem nyálas történetek is érdekelnek. Miközben ezt írom azon tanakodom, hogy az azkabani Siriust még befejezzem-e vagy már más után nézelődjek és legyen lelkifurim.

Olvasok, olvasok....a strandon is, ahol kb. 2,5 órát voltunk Bozzsal és Zsófival (miközben Hannára vártunk). Ott sem sikerült sokat, mert vagy ettünk, vagy ittunk, vagy vártam, vagy beszélgettem. Mert ugye kirándulni voltunk hármasban. vagy 2+1-en. Zsófinak nem volt sok választása. :-) ..ha már jött velünk. :-P

Mozi (hüpp és könnycseppek háromszor), itt hármunknak vetítették le Owe történetét.
Barangolás a kietlen Balaton-felvidéken. Eltűnt a 77-es út. "Eltévedtünk" :)
A szigligeti vár alulról, s a tervezett túra csak részben sikerült. Eltűnt a kereszteződés és a kék T. Eltévedtünk. :) És a kitaposott ösvény sem volt annyira kitaposott. A bácsi pedig csak nézett, nézett minket.... :D
S nem kellett sofőrködnöm!!! Kösziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Drága Bozs barátnőm!





Peti Tasékkal nyaral, így hármasban, L.H. és én mentünk Debrecenbe, versenyre. ..........
Országos bajnok.
S a jövő hét gyors átszervezése. :) Erről majd -talán- később. 



*puszik*
*üdvök*
*ölelések*






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...