2016. június 11.

Vad Fruttik és a nem otthoni gondolkodni valók


Szigetszentmiklós, tegnap. Hosszú nap után, majdnem szervezetlenül, pattantunk autóba, kb.55 perc után megérkeztünk L. szerint egy "falunapra", ahol már messziről hallottam a koncertköszöntő Válaszok nélkül-t. A koncert? Ahogyan Marci is említette, amolyan búcsú-hangulatos, majálisos, déli-partos. Szerencsés színpad elhelyezés miatt, no és az előzőben leírt hangulat miatt egyből előre kerültünk, és én élveztem. Általában nem szeretem, ha a Fruttikat nem ismerők kalimpálnak össze-vissza, de ez most nem érdekelt. Én élveztem a zenét, és a fiúk is élvezték- legalábbis Marci borozott. A műsor belefért a "tudjuk-le!"-koncert kategóriájába, de buli is lehetett, most legalább jó hangulat érzékelődött. 
Továbbra is szélesen mosolygok a Marcit-simiző népen. Én ismét kihagytam, utat engedtem a rohanó nőknek. :D
Nem volt banális okom, hogy élő Fruttikat hallgassak, semmi negatív, semmi extra, egyszerűen csak szívesen buliztam volna, ám ahogyan álltam ott a tömeg szélén, mögöttem Lacussal, hirtelen belém villant a napjaimat beárnyékoló érzelem. Nem itthoni dolog...... Belém villant, természetesen egy számon keresztül. Tudom milyen....a refrénje. ..szétesik...romok....veszett hitt darabjait... fontos volt...


Hallgassátok csak....

..és aztán e körben hallgattam őket tovább...jött az "...elveszni kéne most nagyon, sodródni lenne most, tudom, jó...jó lenne tudni, mi lenne jó...mi dolgozik mégis belül, ha a harag megszelídül,ha a vihar lecsendesül? Mégis, mi dolgozik belül? Mondhatom azt, hogy megérte? Mégis, mi lesz a vége, és mi lenne jó? Most jó? Jó lenne tudni, hogy mi lenne jó.....
Azt hiszem, hogy nem számít most semmi sem.
Nincsen cél, hiába is képzelem.
Nincsen út...."



..s végül, sok szám után, az örökös kedvencem megmondta, hogy sosem lesz teljesen jó, de majd elmúlik a bánat, vagyis finomodik, szétesik.......majd hypoval lemossuk, és így tovább. Így a koncerten jól éreztem magam, de mégis sikerült beletenyerelniük a megoldandókba....


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...