2016. június 2.

a mai, fontos nap

Kincs.
Ez volt ma az egyik legszebb szó a pedagógus minősítésemen. 
Nem tudom szavakkal kifejezni, mennyit jelentett ma a szakértők véleménye.
Nem tudom szavakkal kifejezni, mennyit jelentett a vezetőm és a helyettes véleménye.
Nem tudom szavakkal kifejezni, mennyit jelentett nekem a ma délelőtt. 
Nem tudom szavakkal kifejezni, hogy mennyire jól éreztem magam a csoportomban.
Nem tudom szavakkal kifejezni, hogy mennyire klassz nap volt.
Dilis érzékeny ember vagyok, és egész nap feltörni készül a sírás, hogy szeretnek. És az, hogy van bátorságuk és merszük ezt kimondani, hogy én jól érezzem magam. 
Köszönöm mindenkinek, aki részese volt ennek a folyamatnak, ennek a napnak. 

Megyek hazafelé. Azt hiszem utat engedek  meghatottságomnak.
(S van személy, akivel, szerintem, még közelebb kerültünk egymáshoz.

*puszik*
* üdvök*
*ölelések*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...