2016. május 7.

Vagyok valaki darabokban, vannak akik egészben is furcsák :D

Ez a bejegyzés nem is az enyém. Azaz nem teljesen.  Két blogger írását olvastam, egyiket tegnap, a másikat ma, aztán   harmadik valami(k) a szemem elé került az arctalan/arcos közösségin, és összeállt az én írásom...

A tegnap olvasott vélemény innen és a ma olvasott történet Miamona tollából azt eredményezi nálam, hogy hiába vagyok Darabokban vagy ahogy Miamona és a Halott Pénz fogalmaznak (Van valami a levegőben, valami, ami reggel szétszed) és nem tudom, mikor fogok ismét egyben lenni, a lényeg, hogy eszem ágában sem áll többek szeme elé ezt kisírni magamból. Már régebben rájöttem, hogy nem kedvelem az arcos/arctalan panaszkodásokat. Sőt, utálom. De ez így nem is pontos. Azért nem, mert sokakat olvasok, követek, és közülük sokakat nagyjából ismerek (ha nem is személyesen, akkor ismerem stílusukat). Tudom a mögöttes arcot, hanghordozást, jellemet, így valamelyik írás gondolatformáló, valami elindít bennem valamit, hozzászólok vagy nem stb. Ráadásul ezek vélemények, megfogalmazott mondatok, helyzetek.

De valaki éppen az ellenkezőjét váltja ki belőlem a panaszaival: dühös leszek?- azt azért nem, de nekem nem megy a "mindenkinek mutogassuk a problémát"- stílus. Furcsállom. Nehezen olvasom ezeket. Persze mondhatjátok többen, hogy én is sok mindent osztottam meg. Régebben. És nem a nyűgjeimet. Mert azt nem. Aztán rájöttem, hogy ha engem zavar a nyilvánosság, akkor legalább én ne zavarjak másokat a panaszkodással. Ezért van, hogy néha örömökről, nem negatívakról, írok. Azt hiszem ennyi. De ez érlelődött. Meg amúgy is ez blog, saját, és alig olvassátok. :D

Kedveseim, maradnék a háttérben, darabokban és egészben. Továbbra is kérdezek és kérek: szóljatok, ha tudok szívesen segítek.

kép forrása

Visszatérve Miamonára: figyelni fogom az időintervallumjaimat. :) S még szerencse, hogy vannak közelemben olyanok, akik visszateszik (legalább) a szívemet a helyére. (Bár lehetnének többen.) S az is szerencse, hogy nem ennyire szétesős a dolog. Köszi, tetszett. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...