2016. május 29.

Süni, túra, erdő, én és mi

Volt itt mindenféle a héten.
Láttam rántott bodzát epersalátával egy fotón, ez akkor is mélypont volt azon a napon. Több gondolat is átfutott rajtam, de tulajdonképpen én jót nevettem. :) Nem bántásból, mert mindenki egye meg és kóstolja meg azt amit szeretne, vagy amit a családja szeret, és tényleg mindenki maga osztja be az idejét........ de ez azon a nehéz napon, ami nem volt boldogtalan nekem sem, igen mulattató volt. Bocs az érintettől.

Láttam sünit, George megijedt tőle. :D




Az ovi kicsit érdekesen alakult. Egy egész hetet átvettem Henitől, hogy az egész tematikát én csináljam a minősítés előtt, és megkaptam a reggeli ügyeletet is, irtó jó volt még korábban elindulni otthonról. Sőt csontig ázni, és valami alja ruhát keresni bent. :D
S majdnem feleslegesen cseréltem, hiszen volt itt mindenféle délelőttönként: a napirend megszakítása a fogorvos látogatásától, az ugrálóvárig, zenés előadáson keresztül  a dupla csoportig...  Jó, hogy péntek lett.............
kerti party, aztán jött a várva várt koncert. Vad Fruttik, de szeretem! Régi számok előtérbe kerülése, sok-sok kedvenc, jó hangulat, érzések, ötletek, tervek. Nagyon sajnáltam, hogy vége lett,jól éreztem magamat. S nem tudtam meginni egy korsó sört. Borrrrzasztó!


szombati pihi
Szombaton mi is volt? passz... elfelejtettem, hogy orgonahangversenyre mentem volna, így vásároltunk. Ma pedig össze-vissza alakult a focimeccs, ami végül nem volt a csapatnak, aztán a délelőtt így máshogyan telt. Persze már a keresztelőre nem tudtam elindulni, végül kihisztiztem egy családi kirándulást. Mentünk 12 km-t, miközben leállt a telefonos alkalmazás, de volt térképünk, útleírásunk, minden oké volt eltekintve a halálos 200 métertől.

Szemben az Oroszlán-sziklával

Szemben a Nappal
Újlaki-hegy


Oroszlán-szikla





Folyt.köv. a jövő héten. Ja!- és rosszul alszom, a szervezetem úgy döntött, hogy izgulni akar. Még a ppt-met nem tudom. A hétvégi programom lett volna. Nem jött össze. :( Áááááááááá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...