2016. április 15.

..a boldogságról...



Ugye én nem vagyok heti- vagy akár napi boldogságos, ráadásul még ide is szűrve írok tartalmakat. A lényeg, hogy ma tök nyomi hangulatban ébredtem, és voltam. Így csak aludtam és aludtam, mondván ma egy olyan napom van, hogy csak 11 órakor kell indulnom. Maradjunk az ok nélküli nyomi hangulatnál. Belekaptam ebbe és abba, aztán elolvastam D.Tóth Kriszta cikkét, (nem tudom linkelni telefonon: mai cikk a boldogságról, este linkelem) és ismét rájöttem, hogy én kettős vagyok, mert nagyon nagy ívben ki tudok kerülni dolgokat, ott hagyni dolgokat, vannak prioritásaim, hogy nekem mi kellene, hogy jó legyen, pl. ma reggel sem vasaltam, stb.stb. S mivel nem fontosak ezek a napi akármik, ezért nem néztem ki az ablakon, hogy milyen szép a tavasz, meg a napsütés, hanem a folyamatosan eltolódó diétát megspékeltem és ünnepeltem egy adag szilvásgombóccal. :-)
Aztán elindultam dolgozni.

*ölelés*
*üdvök*
*vagyvalamimás*


update, 19,25: szenvedős voltam ma, viszont megtudtam, hogy van még egy olvasni szerető kolléganőm. A diéta-ellenzős napomat tovább folytattam most itthon. Meghatároztam és kijelöltem a holnapi túrámat. Meg ilyenek.

...s kerestem egy képet is a reggeli gyors poszthoz... (Schall Eszter a Pinterestről)

~Eszter Schall~:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...