2016. április 25.

Könyvfesztivál, az utálatos:)

Olyan sokan voltak szombaton a Könyvfesztiválon, hogy utáltam. Lehet, hogy csak azért, mert már lappangott bennem az azóta felszínre tört kórság, de lehet, hogy nem azért.
Igazából nem is nagyon akartam kimenni, azaz olyan akartam is meg nem is hangulatom volt.... végül mentem, mert a  Millenáris "mellett" voltam egy esküvőn, és végül Hanna úgy döntött, hogy utánam jön, így együtt bementünk az Őrületbe.
A tömegben olyan lelassultnak és hisztisnek éreztem magam, hogy végül csak a Lány kapott egy könyvet és alig vártam, hogy kiinduljunk. Egyébként Hanna nem is értette, hogy mi a bajom, remélem azóta megenyhült ez ügyben. 
Láttam néhány régi ismerőst, konkrétan hármat, akikkel már találkoztam régebben, de egyébként senkit. Hát na, nem vagyok már sem moly, sem blogos-csapattag, csak megyek a fejem után, meg sem ismerek senkit.


De annyian és annyian voltak, hogy soha többet szombaton!


Arra volt jó a Millenárison tett látogatás, hogy Hanna feltegye azt a kérdést, ami valahogy így hangzott: minek viszik a gyerekeket ilyen jó helyekre kis korukban, ha nagyobbként úgysem emlékeznek rá milyen jó helyeken jártak? :D
Gondolt itt arra, hogy rácsodálkozott arra a mondatomra, hogy rengetegszer voltunk a gyerekeink kicsi korában itt mindenféle előadáson, játszótéren, Csodák Palotájában, de ő semmire nem emlékszik belőle. 
Szegény Lányunk! ;)

Giraffe *********DO M.M./ART JOURNALING/ETC.(WRITING,OCCURRING EVENTS, POETRY) IN "JUNK/SMASH/WHAT THEY'RE CALLED ON OLD-BOOK,DICT. PGS.,MAPS(*),OTHER 'STUFF'***** MORE IMPORTANTLY WHAT IS A JUNK,ETC. BOOK?WHAT GOES IN THEM? AND WHY START ONE IN THE 1st PLACE AND....?:
Ilyen zsirinek kellett volna lennem, hogy mindenki feje fölött átlássak és, hogy utat adjanak. :D
Forrás: pinterest

2 megjegyzés:

  1. Teljesen megértelek! Mindig megígérem magamnak, hogy csütörtökön megyek, de hát azóta is szombatonként járok.

    VálaszTörlés
  2. ez mindenképpen nagyon vicces! :) egyszer hátha! ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...