2016. április 4.

Csukások. Kedvencek. Alapok.

Csukás István 80.szülinapja volt a hétvégén. Na, nem vagyok akkora műértő rajongó, hogy méltassak bármilyen írót, de szombaton olyan cikkeket olvastam róla, hogy kedvet kaptam gyerekkori kedvencekhez. S még folytatni is fogom, mert csak most kerültek elő régi dvd-k, amiket a gyerekekkel nézegettem kiskorukban.)

wikipedia.hu
Mielőtt folytatom: gondoltátok volna, hogy a csoportom 3-4 éveseinek nagy része nem ismeri Süsüt?
Én el is csodálkoztam és el is szomorodtam. Süsüt át kell örökíteni emberek! Kedves Szülők, bármennyire is örülnek sokan, hogy vannak mesecsatornák, vannak olyan alapdarabok, amelyeket nem adnak azokon. Most rákerestem az íróra, és egyetlen Mirr-Murr mesét találtam egyszeri alkalommal (hetente?- nem tudom).


Hogyan lehet felnőni Süsü nélkül? Mirr-Murr nélkül? Pom-Pom nélkül? És a többiek nélkül? Senki nem fog emlékezni Téglagyári Megállóra? Már az én gyerekeim sem emlékeznek néhány alapmesére, így reszkethetnek, mert kötelező mesenézés lesz valamikor. :D

A lényeg, hogy szombaton, egy kis ideig, együtt ünnepeltem Pista bácsival:
*meghallgattam a Süsü zenéjét, énekét,
* elolvastam A radírpókot, aki segített Gombóc Artúrt kiszabadítani,
* megnéztem a Keménykalap és Krumpliorr első két részét.

Ma pedig megkerestük Süsüt és Mirr-Murrt, s mivel cica-projektünk lesz, lehet, hogy még meg is nézünk 1-2 részt.



P.S: egyre csökken a követőim száma. :) Lehet, hogy unják, hogy nem könyvekről írok? Hjaj. :P

3 megjegyzés:

  1. Bence fiam, amikor oviba ment-van annak már 15 éve - 3 évesen kívülről fújta a Süsü összes betétdalát. Kedvence az "ó, ha rózsabimbó lehetnék" című Süsü dal volt. És egyik reggel a csodálatosan aranyos Marika óvónénije egy új óvodai jellel várt bennünket. Az addigi átlagos, megszokott akármi helyett - talán pohár? - egy Süsü virított mindenhol, ahova a jelek voltak felfestve.Így hát négy évig Süsü volt Bence óvodai jele, amitől nagyon boldogok voltunk. :) Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez nagyon klassz! Tényleg. Bár elgondolkodtam, hogy hímeznék Süsüt a törölközőkre? :D

      Törlés
    2. Csak festve volt, a törülközőkre nem is emlékszem. Arra igen, hogy sajátot kellett vinni, de szerintem abba csak monogramot kellett hímezni. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...