2016. március 29.

*újrahasznosmacs*

Az ovi egyik szekrényében lakik Róka Ricsi, Farkas Feri, Bárány Bori, Barnabás a bagoly és a többiek, akiket még az előző csoportnak varrogattam, amikor középső csoportban csak az állatokkal foglalkoztunk. Már mutattam a közösségin a három cicát, a Kotlóst, akiket újrahasznosítottam, ma viszont tovább szanáltam a szekrényekben, s mert nagyon sajnálok néhány régi kedvencet, így megint varrogattam. Ugye, én kutyás vagyok, de szükségem lett egy  öreg macskára, aki mégsem kapott kalácsot. Kicsit morcosabbat szerettem volna, de így sikerült. A képen még tömőanyagra várva (elfogyott), soványan, aszottan, vékonyan.. S még éhes is maradt. ójaj
(neven még gondolkodom, de jó ötletek jöhetnek)

*mégmindignemtudokvarrni *

*ölelés*
*üdvök*
*vagyvalamimás*
andi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...