2016. március 27.

Töltelékes, töltött poszt a -majdnem- semmiről.... azaz könyvekről



Na kérem, ugye nem igazán szoktam, sőt egyáltalán nem szoktam olyan posztokat írni, hogy mit szeretnék olvasni, mit várok, s mostanában nem is olvasok, és két éve azt sem tudom, hogy mik jelennek meg. Kedvelt íróim és írónőim újonnan megjelenő könyveiről az ismerősökön keresztül hallok.
Olvasgatok néhány könyves blogot, de még ez sem jelent semmit, hiszen sokan recenziókat írnak, s bár őszintén írják a véleményüket- gondolom-, valahogyan a nem recenziós könyvek posztjai jobban érdekelnek. Hogy miért? Mert én is olvastam sok-sok könyvet, sok-sok kiadónak, és azok néha másmilyennek tűntek, hacsak nem volt hű-meg-ha-élményem.
Na jó, sarkított a dolog, érdekelnek az új megjelenések, akár recenziós példányok is, mert nem járok könyvesboltba, és nem nézegetem a kiadók oldalait. Így legalább értesülök azokról a bizonyos kedvelt alkotókról. Olvasni csak csendben tudok, és hiába jutottam el odáig, hogy egy újabb könyvet emeltem le a polcról, hogy ebben a három napban eljussak valameddig, érkezett Peti, hogy vigyem el meccset nézni, majd közben jött Hanna, hogy filmet nézzen, s közben eszembe jutott, hogy kalácsot ígértem a Fiúnak, s én is megkívántam. Így az ebéd után, ünneplő ruhában kalácsot liszteztem..... ennyi volt a mai olvasásom. Eddig.
A hangzavar arra volt jó, hogy klikkelgettem, ez mostanában függőség akár mozgás helyett, szóval megnézegettem a kiadók oldalait, hátha valami annyira felcsigáz, hogy rohanjak kedden egyik könyves lelőhelyre, de nem csigázott fel. Szomorú vagyok. :( Egyébként sorozatok folytatásai sem érdekelnek.



A fejemben tárolt listára, amit mindig elfelejtek, jött néhány könyvcím, hátha visszatér a sokat olvasós énem.
Nem linkelgetek, és lesz benne olyan is, amiről másnál olvastam, olyan is, ami még meg sem jelent.
(...s bocs @Neela, a te könyveidhez sincsen most kedvem..)

Az új Jodi Picoult könyv, amit a lányával írt: Sorok között (Athenaeum)
Jostein Gaarder: Anna világa (Noran Libro)
Milena Busquets: Ez is elmúlik (Libri)
Tittel Kinga: Mesélő Budapest (Kolibri)
Fredrick Backman: Itt járt Britt-Marie (Animus)- megkaptam
Cecelia Ahern: A vétkes (Athenaeum)
Szabó T.- Lackfi: A nő meg a férfi (Athenaeum)
Charles Martin: A szív kútja (General Press)- kölcsön kaptam
Lionel Shriver: Nagytestvér (Gabo)
Louisa Reid: A fájdalom helye (Gabo)
Szaniszló Judit: Beenged (Magvető)
Jonas Hassen Khemiri: Amikre nem emlékszem (Gondolat)
Bauer Barbara: Elsuttogom százszor (Jaffa)
Felix Salten: Renni- Egy mentőkutya története (K.U.K.)
J.Courtney Sullivan: Eljegyezve (Libri)
Ian McEwan: A gyermektörvény (Scolar)
Markus Zusac: Az üzenet (Európa)
Grecsó Krisztián: Jelmezbál (Magvető)-kölcsön tudom kérni a későbbiekben
Háy János: Ország, város, fiú, lány -Útravaló (Európa)
Háy János: Hozott lélek (Európa)
Háy János: Napra jutni (Európa)

A vastagokból olvasgatnék most.......... :), ami lehet, hogy nem is igaz. De most csend van itthon, a kalács is kész stb....el is köszönök gyorsan.

*ölelés*
*üdvök*
*vagyvalamimás*

4 megjegyzés:

  1. C.M. érkezik a szülinapodra! Azért ne szaladj a boltba! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, de jó, hogy visszatérünk a kezdetekhez! ;) Köszönöm! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...