2016. március 4.

Spotlight és egyebek- mindennapok

Kb.most úgy állok, hogy kb. június 5-g nem olvasok, nem mozgok. Elég rosszul hangzik, de most munka van. Rengeteg munka, de igazából elvagyok vele, csak azok ne panaszkodjanak körülöttem, akiknek láthatóan kevesebb van. Természetesen örülnék én is, ha nem folynának egybe a feladatok és a határidők, de most, ahogy itt ülök, úgy érzem, hogy minden jó lesz, meglesz, sikeres lesz, ha meg nem, én mindent megtettem. 
Ma mondtam is valakinek egy színházas kérdésére, hogy júniusig ne tegyen fel színházas kérdést, csak oda megyek és akkor, ami már benne van a naptáramban: egy színház, és 5 koncert. Szerintem ez is sok, de legalább már betervezett.
Munka, feladatok. Arra koncentrálok, hogy ne legyek itthon morcos, de ez ma és tegnap meg is dőlt. Van még feladatom és fejlődni-valóm ez ügyben.
A kikapcsolódást most a filmek nyújtják. Élvezem.


A feliratos filmeket a család nem kedveli, így elkezdtem lelkifurdalás nélkül moziba járni.
Tegnap megnéztem a Spotlight-ot, és tetszett. Nem tudom, hogy megérdemelte-e az Oscar díjat, nem értek én ezekhez a dolgokhoz, de a film tetszett, érdekfeszítő volt, tényszerű, és mindenképpen örülök, hogy megismertem ezt a valós sztorit. Borzasztó a történet, s bár hallok én is ezt-azt, de a naivságom miatt, sokkal inkább ledöbbentenek ezek a valóságok, mint másokat. Bár a ledöbbenésekben jó vagyok, akár a közelemben lévő eseményekkel kapcsolatban, vagy éppen a velem törtétekkel kapcsolatban is.
A filmben jó volt Michael Keaton viszontlátni. Régebben nagyon kedveltem őt.

A filmek kikapcsolnak, vagy nem, de mellette mást is tudok tenni, az olvasásra pedig nehéz koncentrálni. Filmtervek az elkövetkező hetekben: Brooklyn, A visszatérő, és olyanok, amiknek a címét sem tudom. 
Egyébként egyik film sem az oscar-díj miatt kezdett érdekelni, már, ha számít bármit is.

Na jó. Mára ennyi, folytatjuk a ma esti filmet. (Az elnök végveszélyben- amit azért kezdtünk el nézni, mert láttam a Támadás a Fehér Ház ellen 2. előzetesét, ezért meg szerettem volna nézni az első részt, de Peti inkább ezt, az említettet nézte volna ma este, ami hasonló ahhoz, és Channing Tatum-ot jobban kedveli, nekem pedig mindegy, mert én a másikat is megnézem valamikor Gerald Butler miatt, és hogy mehessek majd moziba. :))) )

*andi-ölelés*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...