2016. március 15.

...összegzés az elmúlt napokról, s a tegnapról, és hogyan dobtam félre egy könyvet........

Hazaértünk 1-re, köszönjük az ebédet a nagyszülőknek.
Debrecen jó volt, de Eger jobb. 
A Nagyerdő szép, kár, hogy hideg és szeles lett.
Itthon, a porszívónk nem javult meg önmagától.
Délután meccs.
Ökölvívás-érzés a pályára tekintve.
Majd még a hangulatomat is jól elszúrták. Amolyan "ilyen*csak*néhányszor*fordul*elő*egy*évben" mértékben.

Apropó: nem dolgoztam semmit,nem lettem kész semmivel, elkezdtem egy könyvet, és még az sem tetszett, így bezártam, kb.100 oldal után. Az eleje még érdekelt, de végül unni kezdtem, ennyi volt az olvasás. Sajnálom, mert most jól esett volna egy jó könyv, ma befejeztem volna, de elkezdeni egy újat, már nincsen időm. Így jártam, a kedvem kellene feldobni valamivel, de még hatása alatt vagyok a tegnapinak, meg egyéb másnak is.
De jönnek Bozsék, filmezünk, megnézzük a Vadont, és még valamit, szóval jó lesz biztosan.

Most megyek palacsintatésztát készíteni,
*andi-ölelés*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...