2016. március 27.

Hét, Húsvét, Hit, Hanna

Vasárnap reggel..
Írhatnám, hogy kora reggel van, egyedül vagyok ébren a csendben........
de ez a fránya, tavaszi óraállítás mindig megvicceli a szervezetemet. 
Nos, ez a hét is eltelt.

+ Van néhány új ruhám, muszáj volt, de ellentétben másokkal nem fogom kifejteni a miérteket, meg ilyeneket. 

+ Könyvek terén még mindig silány a helyzet, elkezdtem a buszon A svéd-et, aztán inkább kocsival jártam, így abbamaradt. Egyébként sem bírok buszozni, többször zenét hallgatok inkább. Gondolkodom még, hogy milyen olvasnivalókat vettem a kezembe....... a telefonon a híreket.... Kedvet kaptam J.Harris Kékszeműfiú-jához, hogy újra elolvasom, de félő, hogy nem fog megtörténni. S kedvet kaptam (jajaj) az SZJG első részéhez, mert kb.ez felel meg a befogadó képességemnek, ráadásul újraolvasás lenne. Most felel meg a Lány életkora... :)
De abbamaradt, elolvastam néhány napot, és bebizonyosodott, hogy most ez sem.... Nem kellene erőltetni? Az olvasást?

+ Filmek: valamikor mostanában a Hatodik érzéket néztük, a magyar premier óta nem néztem meg, így jó volt, a Sült zöld paradicsom-mal pihentem kedden, ezt is nagyon régen láttam, Deja Vu érzés szerűen figyeltem a filmet. Azaz láttam régebben, olvastam is, de eléggé silányan emlékeztem, de mégis.. ahogy néztem.
Tegnap délután a Kémek hídját néztük meg végre!
Este pedig a Bazi nagy görög lagzi ment a tévében.... kedvem lett hozzá, mert anno, nagyon jól szórakoztam rajta........és most van a mozikban a második rész. Igazából arra jöttem rá, hogy ugyanazokon nevettem, mint 2003-ban, de azon is elgondolkodtam, hogy vajon mi tetszett benne akkor? Aztán rájöttem: másfél éves gyerek mellől kimenőt tartottunk............szerintem elég volt ennyi is.

+ nem tudom, hogy lesz-e Converse-m,

+ a brüsszeli terror elgondolkodtatott.....

+ a közösségin volt egy képem, amit viccelődve komolyan tettem fel, mert rengeteg elgondolkodni-valót tartogatnak a mindennapjaim, Hogy miért így, hogy miért ilyen, hogy jó-e ez így, hogy lehetne jobb, vagy én hogyan lehetnék jobb, meg ilyenek....... A "mosolygok és/de szúrok"-kal fejeztem ki magam, de a szúrást én nem gondolom komolyan. Továbbra is tudom, hogy ne 3-ig vagy 5-ig számoljak, hogy ne akarjam magamban tartani a véleményemet, csak számoljak 10-ig és figyeljek. A gondolkodás közepette olvastam ezt, ami nekem összefügg, annyival, hogy a gondolkodásból, figyelésből adódóan megszólalok. Sokak szerint nem kellene: 

(idézet helye rákattintva)



+ húsvét van, templom, ebéd, tojások, együtt. Sok hitet nektek!

+ holnap pedig Hanna névnapja. *szívecske*

S igenis nem szúrok a pitypangfejemmel. Kutyatejfejemmel...



*ölelés*
*üdvök*
*vagyvalamimás*

3 megjegyzés:

  1. Boldog húsvétot neked is! Ó, mi lett a convers-projekttel? Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Nem is tudom, de most sokkal több minden kellett és fog kelleni a gyerekeknek is, nem tudom megvalósítani. Majd meglátjuk, azért nem adom fel. :-)
      (Én nem tudok csak ugy kiugrani az akciós euros boltokba ;-) )

      Törlés
    2. Sajna, ez az anyák sorsa. :) Igen, vásárlási szempontból (is) nagyon jó helyen lakunk. Egy ugrás Ausztria, és ott a leértékelés tényleg az! :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...