2016. február 22.

Mostanában-mindennapok #sok

Forrongó hangulatok, lázadó indulatok a pedagógusoknál. Én nem alkotok véleményt- legalábbis egyelőre. Amúgy is negatív hangulatban vagyok a portfóliómmal kapcsolatban. Az indikátorkeresés kapcsán rájöttem a nagy hiányosságokra és megtaláltam a hibákat is. Ezek miatt -is- állandóan őrültségeket álmodok a minősítéssel kapcsolatban.
Ááájjj.

Egyébként lappang bennem valami vírus vagy ..icus, még nem tört nagyon felszínre, de enyhe K.O.*t kaptam. Fekszem, alszom, alszom, fekszem, nézek ki a fejemből.

+1 egyébként pedig jól vagyok. Ha eltekintek a fenti két dologtól, elolvastam most hirtelenjében három könyvet, nem sok kedvem van írni róluk, sajnálom rájuk az időt. A gondolkodásra is sajnálom. Egész jók voltak, legalábbis lekötöttek ebben a fene-nagy-szenvedésben.

A napsütésről, egyéb boldogságokról nem én szoktam írni. hihi. De egyszer biztos fogok, de most passzivitásba menekültem.

Egyébként pedig szombatra Kowalsky koncertjegyem van. Kaptam. :)



*andi-ölelés*

5 megjegyzés:

  1. Óó, jobbulást neked. Egyáltalán nem árt az néha, ha az ember csak punnyad, nem csinál semmit, csak néz ki a fejéből. És közben még olvasnia is sikerül. Jó könyveket olvastál? Jó tudom nincs kedved írni róluk, egy igen-nem válasz is jó lesz. :D Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Bea, meg is írtam, úgyis dolgozom is ebben a nagy fekszem-alszom tervben. :)
      Várom az ötleteket, hogy mit olvassak, ami gyors, nem enged másra gondolni, stb. :)

      Törlés
    2. Igen, láttam. :) A babaház a mi terveink között isbszerepel, ahohy a Lélek legsötétje is. Majd könyvtárból valamikor. A Holtodiglan nálunk is kedvenc. Nekem mostanában nagy élmény volt az Elefántok elefántja, régi könyv, igaz történet, de mégis olyan volt, mint egy mese, és gyorsan lehetett vele haladni, egyszerű nyelvezete volt, amúgy ifjúsági részlegen találtam. Most fejeztem be én is a ruhakészítőt, és nagyon kellemesen csalódtam, mert egy szatíra volt az egész, a borítóból nem ez jött le nekem, de jó vokt. Bár ez nem rövid. Én ilyenkorbegy jó kis ifjúságit szoktam keresni, mert azokkal jól lehet haladni, hamar jönnek a jó élmények. :) Bea

      Törlés
    3. Ó, siettem és tele van elütéssel. Utálom, hogy hozzászólásban nem tudok javítani.

      Törlés
    4. Ezt az elefántosat láttam a minap nálatok, és rájöttem, hogy soha nem hallottam róla. Szerintem az itteni könyvtárban nem is lesz meg.
      Olvasni pedig... majd. Nem lettem jobban, sőt! Vannak ötleteim, csak kedvem nincsen. Mindig irigylem azokat az embereket, akik betegség alatt tudnak olvasni. Én soha, mert csak alszom. Akkor is csak alszom, ha éppen betegállományban vagyok. Máshoz nincsen kedvem. De majd kikúrálom magam. De kiscsoportos ovisokkal nátha, influenza, hányás időszakban nehéz. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...