2016. január 3.

F#2- New York, I Love You és Lopott szavak

Holnap vissza az iskolába és az oviba! felkiáltással még kikapcsolódtam így két filmet még megnéztünk Hannával.

 A New York, I love you visszaadta azokat a gondolataimat, amelyek a Dash és Lily olvasása közben merültek fel bennem, azaz, hogy ebben a városban minden megtörténhet. Ahogy az egyik karakter meg is fogalmazza benne: szereti, hogy NY-ban annyi más országbéli ember él. Hogy a várost szeretik, vagy a városban lévő szerelmet mutatja a film, vagy éppen a városi különféle szerelmet, szerelem kialakulását láthatjuk? Szerintem akár mindegyiket megtalálhatjuk benne, attól függ honnan is nézzük. Hiszen minden nézőpont kérdése. A kedvencem az idős házaspár volt- ez egyértelmű. Egyébként néhol untam.




A másik film a Lopott szavak (The Words). Ez is egy lassú film, sokaknak nem tetszene ez sem, azonban én élveztem a történetét. Először nem értettem, hogy mit keres benne Dennis Quiad karaktere és akkor most mi van?- ki ez, most ki akkor Rory?- szóval én sokszor "Margit" vagyok filmes szempontból, de aztán a vége felirat után gondolkodni kezdek, elméleteket gyártok, elolvasok kritikákat és megalkotom az én verziómat. Most is megtettem, amit nem árulok el. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...