2016. január 3.

F#1: A karácsonyi szünet filmjei

Magamhoz képest rengeteg filmet néztem meg ebben a karácsonyi szünetemben. Könyvekről is nehezen írok, filmekről pedig pláne: tetszett, nem tetszett, elgondolkodtatott vagy nem. Kb.ennyi marad meg bennem, színészi játékokat pedig soha nem elemzek, azt sem tudom, hogyan kell azt.

A karácsony környéki és karácsonyi napok az ünnephez kapcsolódó filmekről szóltak. A nagy múltú reszkessetek első és második részén (csakis!) kívül végre végig tudtam nézni a Télapu sorozatot és olyan filmeket, amelyeket a videómegosztón találtam. Nem is emlékszem pontosan a címekre, de a Csendes éj nagyon tetszett, a Karácsonyi látogató elgondolkoztatott. Reggelente, amikor a család még aludt, akkor élveztem a magányos filmnézést. A Mindenki megvan nálam ekkor került be a nagyon jó filmek kategóriájába. A Karácsonyi Artúr pedig imádnivaló!!



Az Igazából szerelem-re nem vágytam, egyszerűen unom, így sikerült is ezt kihagynom, a család pedig noszogatott, hogy a Hull a pelyhes mennyire jó, így még 26-án belevágtunk. Nos, ennyire rossz filmet még nem láttam. S mivel nem értek a színészi játékhoz, ami nem tetszett: az apa-fiú kapcsolat, és a rengeteg verekedés..........
fúj, utáltam nézni!

A karácsonyi filmeket Bozzsal fejeztem be, azt hittem, hogy a Csoda New Yorkban-t még nem láttam, így kíváncsi lettem rá, de a képernyő előtt kiderült, hogy már láttam, és nem is voltam érte nagyon lelkes. Ezzel befejeztem az ünnepélyességet és egy gyors választással egy kedvencemmel mentünk át más felé: Pillangóhatás 1. :) A többiek nem látták, így elvágtuk a csendesség és meghittség hangulatát. :D

Szilveszterkor írtam egy bejegyzést, hogy mennyire nem bírom, és szenvedősre sikerült a poszt, néhány társas után a gyerekek várták a Másnaposokat, amit ők szeretnek, én pedig nem is láttam, így ott ragadtam, és annyira tetszett a nevetés,és annyira belehabarodtam Bradley Cooper-be, hogy megnéztük gyorsan a második részt is, majd január elsején a Másnaposok 3-at is. S válogatni kezdtem olyan filmeket, amiben játszik BC, vagy nem játszik, csak valahogy odakeveredtem a film adatlapjára.



Így választottuk ki Hannával a Napos oldalt (szerintem is szuper alakítás a színészek részéről, bárki bármit mond), a Like Crazy - Őrülten hiányzol c. filmet, ami nekünk nagyon tetszett. Olyan szomorkásan valódinak tűnt és még mindig agyalok, hogy vajon együtt maradt-e Anna és Jacob? 


Megnéztük a Valentin napot, hát ez nekem nagyon jó volt, és előttem áll még sok-sok film! A könyvek helyett/mellett. Nem tudom, de élvezem. Azt még nem tudom, hogy fogom kivitelezni, hogy a gyerek tanuljon és ne filmezni akarjon velem.

Amik mostanában biztosan következnek: 
New York I love You
Lopott szavak (The Words)
Árvák hercege, aminek a végét láttam a tévében, és a könyvet 4 éve kaptam....

Serena jönne, de egyelőre még nem tudok angolul, pedig ezt olvastam is és kíváncsi vagyok

5 megjegyzés:

  1. A Serenát már mi is nagyon régóta tologatjuk.... az az igazság, hogy már egy kicsit belenéztem, és hát eléggé más volt, mint a könyv, de azért mindenképpen szeretném majd megnézni.
    A napos oldal nekünk is nagy kedvenc. :)
    Az őrülten hiányzol és a Mindenk megvan pedig fel is került a megnézendő filmek listájára! :)
    zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. De örülök! Mindkettő nagyon elgondolkodtató,azaz olyan ami sokaknak nem is tetszik. :)
      (A Serenahoz feliratra van szükségem. :( )

      Törlés
    2. Nekem van feliratom a Serenához, ha szeretnéd szívesen elküldöm. :)

      Törlés
  2. Köszi, hogy mondod, először utánanézetek én is . :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...