2016. január 5.

Életemben először 2015-ben

Miközben ma elolvastam, befejeztem a sírós könyvet és rágódtam rajta kicsit, és most este írni is szerettem volna, de még nem tudok. S vajon akarok-e róla írni? Tegnap este, miközben sírtam rajta, vagy ma délelőtt, amikor ismét elszomorított, akkor tudtam volna írni a valós értékelésemet, a zsigerből jövőt.Amikor olyan őszinte gondolatok jutottak eszembe, tolultak a szemem elé, de az olvasást soha nem akasztom meg cetlizéssel, így azok huss! elröppentek.

Így írok másról, arról az "először" dologról,amit a molyon sem írtam soha. Pedig már onnan is törlődtem több, mint 2 éve. Az is eszembe jutott, hogy most lettem volna 7 éves moly.. de az oldal nem hiányzik, igazából nem foglalkoztat a dolog. Az az érzés is Huss!- elröppent, csak lassabban.

De ez az "először" dolog, hogy mit is csináltam először az életemben 2015-ben?

Nem szoktam ilyeneken gondolkozni, általában unalmas életet élek sokak tekintetében, de akkor gondolkozom kicsit. (Egyébként Bozs juttatta eszembe ezt a gondolkodást.) Talán belinkelem, hogy reklámozzam a blogját, de magam sem tudom mennyire szeretné titokban tartani ezt.

Szóval:

- mondhatnám, hogy először kezdődne 4-sel az éveim száma, de eszembe jutott, hogy 4 éves már voltam, az pedig hogy hangozna, hogy az éveim számában a tízesek helyén először vagy négyes? :)
- Barcelonában voltam,
- először történt meg, hogy egy telefonhívás után 40 órával már a repülőn ültem, így először éreztem magam ennyire a Meseországban az utazás miatt, a "hihetetlen, hogy igaz" állapotában,
- kóstoltam meg undorító tengeri herkentyűket más tányérjáról,
- portfóliót írtam,
- Vad Fruttik koncerten voltam, s miattuk képes voltam messzebbre is elutazni,
- először lett fehér a hajam,
- először voltam csontkovácsnál,
- először éreztem magam egy jó barát miatt nagyon "lelki-betegen",
- először érzem itthon, hogy az ablakok előtt állva nem fázom télen,
- szemüveges lettem,
- voltam rúdugró versenyen.

Még biztosan történt 1-2 apróság, de tényleg kevés. Uncsi vagy kiszámítható? Passz. Ha eszembe jut, vagy eszembe juttatnak valamit majd utólag beírom. *szitaagy*


3 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ez az először lista. Talaltam benne olyat, amit viszont én még sosem. Lehet, hogy nekünk/nekem egy ilyet kellene írni? Bár valószínűleg könnyű dolgom lenne. :) Szívesen olvasnám a sírós könyvről a véleményedet. Bea

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor írd meg. :)
      Ahogy elgondolkodtam rajta, több mindent tudtam volna tavaly íri, de nem "eget rengető" dolgokat. :D
      Már meg is írtam.. azaz csak összedobódott. nem lehet ezekről írni.

      Törlés
  2. Majd megírom egyszer. Sokszor tényleg nem könnyű, de utána azért jobb. B.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...