2016. január 29.

Bizony...., megint a bizonyítvány


Nem írtam le a véleményemet az idei felvételiről, de röviden annyi, hogy a nyolcadik osztályosok által írt matek szerintem nem volt annyira nehéz, mint amennyire a szülők felháborodtak, csak sok feladat volt. A legnehezebb az utolsó volt, az tényleg bonyolultabb volt, erre több idő és nagyobb tudás, rálátás és logika kellett, nekem két percem maradt rá, így abba is hagytam ott a gondolkodást. Szóval tényleg sok volt a matek, én egyfolytában írtam, és sokat fejben számoltam, és nem kellett gondolkodnom a megoldásokon. Úgy állítom ezt, hogy nem volt nehéz, hogy a Lánynak nem kellett írnia, hiszen már kisgimis a nyolcadikban, s állítom ezt úgy, hogy itthon megírta, nem készült rá, nem pihent rá, nem magolta be a mumus mértékegységeket, nem nézte át a közös többszöröst, meg aranyos dolgokat, amiket két éve tanult, hanem egy hosszú napos suli+edzés után, fél 9-kor leült és megírta. Az átlagot tuti, mert néhány sulié már ismert. Szóval ha élesben megy, még jobb is lett volna, minimum a mértékegységekkel. :)
A magyart senki sem szidta, azt kisujjból kirázta ő is 40 pont felett, szóval igen, mindig tudtuk, hogy az az erőssége, már 4 éve is abból írta a jobbat. A hatosztályos felvételit csak átfutottam, a Fiú, a próba, itthoni matekfelvételit elszúrta, jó, hogy neki sem volt ez tét. A magyarhoz kedvünk sem volt, de neki is az az erősebb tantárgya. 



A lényeg, amit most írni szeretnék: elindultak a félévi bizonyítványok mutogatásai,és én ismét és újra és megint hangot adok annak, hogy nem csak a kitűnő gyerekekre lehet büszkének lenni. Én is az vagyok, pedig nem kitűnőek, és még az év végi célt is megbeszéltem velük, mert van javítanivaló. Egyiknek több, másiknak kevesebb. De büszke, csakazértis az, pedig azért nem vagyok most maradéktalanul elégedett. 
De büszkének lenni jó dolog. 
Pl.új egyéni csúcsot ugrott a Lány vasárnap.
A csapat legjobbja lett szombaton a Fiú.
A múlt hétvége az övék volt. 
Mi pedig büszkék voltunk vagyunk, bármi is van.
*pusziölelés*

Update: nem vagyok irigy, nem azért született a poszt. Sőt, én sokszor voltam kitűnő, mégsem zavar más. Na jó, befejeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...