2015. december 31.

*már megint egy dec31*

December 31. Ez egy olyan nap, amikor én feszült vagyok.  Általában nem bírom, sok mindentől függ, hogy mennyire ilyen vagy olyan a hangulatom.
Ma valahogy semmilyen, L.nemsokára megy dolgozni, a gyerekek is szenvedősnek tűnnek, bár nekik a kütyük és a tévé elégnek bizonyul. Egyik kisebb még a bulihoz, a másikkal kiszúrtak, azaz csak én mondom ezt, de a legtöbbször igazam van.

Szóval valamivel fel kellene dobódnom, különben letargiába esem. ááááááábrrr.

Egyébként mindentől függetlenül klassz év volt, de ismételni nem fogom magam, ezt megírtam már korábban.

legyen boldog az új év, vagy boldogulj az évben, vagy ahogy gondolod.

Kívánom, hogy ha olykor szét is esünk darabokra, és repülünk a roncsokkal, vagy magunk is ronccsá válunk, hogy ne maradjunk soha válaszok nélkül, hanem menjünk előre, még akkor is, ha túl kemény az út, mert én is tudom milyen az. Menjünk, haladjunk, ne gondoljuk azt, nekünk semmink sincsen, ne gondoljunk arra, hogy mi lenne jó, hanem higgyük el, hogy szemben állunk a nappal. Vagy csak gyújtsuk fel a fényeket, hogy azokat a múltbeli képeket ne pixelesen lássuk. Mert lehetek én is, és lehetsz te is egy városlakó embergép, akit az üvegszilánkok sebeznek meg, de ekkor hunyd le a szemed és képzeld el, hogy egy békepresszóban üldögélsz, és képzeletbeli utadon illatos orgonák és gyönyörű pipacsok vesznek körül. Aztán ébredj fel és hidd el, hogy minden jó lehet. Önmagad összedrótozásával.

Tavaly is zenével zártam az évet, ma is...



Repülni roncsokat

Hé pilóta!
Hív a bázis.
Rossz a vétel,
gép irányít
minket át a
tágas égen.
Merre tartunk?
Keresgélem,
hogy a szívem
miért hagy ki.
Mikor fog majd
alábbhagyni
ez az érzés?
Mi szorítja?
A múlt nyomása?
A jövő súlya?

Mi szorítja?
Honnan tudnám.
Challengerben
a pilótám
rárobbant a
kondenzcsíkra.
Hol hibázott
a pilóta?
Vagy a hiba
idebent van?
Mit ronthattam
el magamban?
Kinek mondom,
hogy nincs bennem?
Itt van a ké -
szülékemben.

De
összedrótozom magam.
A száj szorít, a szív rohan.
Hátra senki sem marad:
repülni látok roncsokat.

Összedrótozom magam.
A száj szorít, a szív rohan (.....).
Hátra senki sem marad:
repülni látok roncsokat.

3 megjegyzés:

  1. Boldog új évet kívánunk mi is neked! Legyen az új évben minden úgy, ahogyan szeretnéd. :&

    VálaszTörlés
  2. ezt a vastag betűset te találtad ki? tök jó :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a hangulatom. Majd kinyomtatom nagyban és beteszem egy keretbe az ágyuk fölé. :-D

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...