2015. december 30.

Könyves 2015

Ez lenne a hatodik év, hogy egyfajta könyves listát készítek a legjobbakról, a sorozatokról.... 
Itt a tavalyi, nézze meg, ha valakit érdekel, onnan meg látja a régebbieket. 

Igen ám, csak annyi a bökkenő, hogy az előző évekhez képest, 2015-ben alig olvastam. Nem éri el a számuk az 50-et, ami rémisztő nekem. Konkrétan 46 elolvasott könyvre emlékszem innen vagy fejből felidézve, ami regény, vagy éppen mesekönyv és elolvastam az elejétől a végéig. Ó.........
Voltak könyvek, amelyekről írtam, de nem kellett azonnal végigolvasnom, mert nem csak ez a lényegük: pl. mesegyűjtemények. S voltak olyanok, amikről nem írtam (én most hirtelen háromra emlékszem).

Nos összegezhetnék, hogy 2015 nem könyves évem volt, hogy kevés, hogy kedvetlen e szempontból, hogy másokkal ment el az idő (de mivel?), de nem teszem, tökéletesen felesleges. Eddig sem érdekeltek a számok, ezután sem fognak. Szerintem volt ugyanennyi könyv, amit becsuktam még az elején, vagy éppen a közepén, mert nem tetszett, nem érintett meg.



Az évemről már az éviránytűmben írtam, így csak annyi maradt hátra, hogy lefirkáljak ide néhány címet, amik az év könyvei lettek nálam. A fent linkelt véleményezést ki kell hagynom, alig fedek le bármilyen kategóriát. 

Legjobbak 2015-ben, sorrend nélkül:









*Géczi János - Likó Marcell: Bunkerrajzoló


Nem is olyan kevés, de első helyezettet találtam, überelső, megalájk, szuperságos fantasztikusság:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...