2015. november 20.

2015-11-20: a jelen


Élmény: 
Úgy történt, hogy L. kicsit váratlanul megszervezte az ablakcserénket, így alig több mint egy hónap alatt meg is lettek az új nyílászáróink.

Vágy: 
ha nem lennék beteg, nagyon örülnék már. De ahhoz nem kellene dolgoznom, korán kelnem, hanem  2-3 napig pihennem. Azt hiszem ennyi elég is lenne.

Álom: 
a vizsla idén is csak álom marad. Szomorúságosság.

Én: 
nem megy az olvasás. Talán a betegség, talán, hogy most kötni van kedvem, a tény: nem kötnek le a könyvek. Vagy a betűk. De lehet, hogy csak az a baj, hogy 
...........................................
................................
....................
.............

kiderült, hogy szemüveg kell. Egyik szemem mínuszos, másik pluszos, és ez miatt lehet, hogy ideges és feszült vagyok az olvasás, sőt sok minden közben. 
Majd meglátjuk, de egyelőre elképzelni is furcsa...


2 megjegyzés:

  1. én most csináltattam monitorhoz ill. neonfény ellen dioptria nélküli védőszemüveget és imádom. lehet, hogy mindig hordani fogom. Lila a kerete :) a szemüveg öltöztet. (mondjuk ezt a -/+ -ot nem tudom hogy hoztad össze :D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én ilyenről nem is hallottam. :) látszik, hogy nem dolgozom számítógépnél. egyébként, akinek jól áll, annak tök jó!

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...