2015. október 28.

Olvassátok az útmutatókat! :)

Nem a Drei-Wetter-Taft, de: reggel, fél nyolc, csend- Timi mellettem-éppen jó erről írni.


Színezd újra-magad!
forrás: pinterest

Csak azért is leírom, hogy mennyire kiakasztanak a "portfóliós-csoportok"! (..)
Az ember lánya nem törli ki magát onnan, mert hátha lesz kérdése. Na igen, nekem is volt néhány, de a válaszok nem voltak benne az Útmutatóban. Nem is kaptam egyértelmű válaszokat az aktív csoporttagoktól sem... :)
De hogy hetente többször ugyanazokról írnak és érdeklődnek, és szerencsétlen, nagy türelemmel rendelkező tagok pedig mindig válaszolnak  nekik- respect. Én már a az ismétlődéseknél felhúzom a szemöldökömet,és csak azért nem írom le a keresetlen válaszomat, mert úrinő vagyok,lennék. 
Akkor miért is zavar? Miért nem lépek ki a csoportból?-mostanában úgyis könnyen megy ez nekem.
- mert első kézből kapom az információkat, új dokumentumokat, fontos híreket. Azt hiszem ennyi. 
Sajnos az agyam fárad le a görgetésben, hogy az említett újdonságokat, már ha vannak, megtaláljam.

Kedves portfóliót író kollégák!
Az útmutatók választ adnak a kérdések 95%-ra, de lehet, hogy 99,9%-re, el kellene olvasni. Végig. Bevallom, hogy a legújabbat még én sem forgattam behatóbban, köszönet annak, aki ilyen későn jelentette meg... Gépen nem megy a forgatás, kinyomtatni pedig nem fogom ezt is. De már tudom, hogy a plagizáció elsődleges fontosságú dolog.

Amúgy pedig, azt gondolom, vagyis tudom, hogy pórul járt a mi idényünk. Bár ezt már megfogalmaztam éppen egy éve. Elkezdett kiforrni a rendszer, észrevették a hibákat, de jó, végre itt az első adag jelentkező, akiknek már rengeteg anyag, csoport, izgalom van, csak keressék!
Mire gondolok?

Az első fecskék, a legtapasztaltabb szakvizsgások töltötték 2014.április 30-ig. Voltak néhányan, Eszméket cseréltek, de önerőből, a talált néhány infoval készítették. Nos igen, többet kellett nekik, ezért bizalmat kaptak.
A következő turnusnak -2014-11-30- még mindig nem volt kiforrott vizsgarendszere, hiszen ők azok, akiknél az ellenőrzés megkezdődött, éppen 2015-04-07-én, vagy e körül. A tavaszi szünet utáni szerdán. Szegény Heni, mit görcsöltünk együtt: a harmadik időpontja maradt, addig, mint szimbiózisban dolgozó jó kollégák- terveztük az akkor projektjeinket. Igen együtt, minthogy a nevelési tervet is együtt készítjük (kedves OH! Igen, bárhogy kérik, plagizálás ide vagy oda, a jó nevterv pedprogram alapú és közös. :D, hiszen egy a cél/feladat/egység.) Szóval, én azt tapasztaltam, hogy nekik volt a legjobb. Akik tavasszal befértek. 
Most már olyan hisztikről olvasok,és rettegésről, hogy félelmetes. Portfóliós felületen megjelenő kis csillagokról, fülecskékről beszélek? Nem mindegy? 
Én bevallottam, hogy sokat dolgoztam vele. Bár kajánul beszólást is kaptam, hogy milyen lassan gépelek. Pedig nem..... csak átgondoltan fogalmaztam. 
Most kezdtem az újraolvasást, a kompetenciák és indikátorok pontosabb keresését, a javítást, a kiegészítést. S mire jöttem rá? Hogy nem érdekel izgulásig, gyomorgörcsig. Becsülettel írtam, becsülettel nézegetem, és nem engedem szidni! Még előttem van több mint a fele, közben becs ellenőrzés p.ö.cs.ö.l.é.s.s.e.l., azt is írom. De próbálom élvezni a napjaimat. Nehogy már idegroncs legyek!
Aztán majd legfeljebb egy jó pedagógussal kevesebb lesz a pályán, ha becsukom magam mögött az ajtót, ha egy nem hozzáértő szakértő megszakért engem oda és vissza. (Mondtam már, hogy..................?)
Azt nem is mondtam, hogy a szakértők is kritizálják egymást. Olyat is olvastam egy szakártő tollából, hogy jogtalanul kérnek ezt és azt hiánypótlásnak...., vajon ezt felvállalják egymás között is, vagy a rájuk ruházott joguknál fogva teszik a dolgukat-nem mindig jól. Valaki egységesíthetné a rendszert! Lehet, hogy az én 3 centis fehér hajam nem lesz szimpi....

Ó, de hosszú lett, csak röviden annyit szerettem volna írni, hogy olvassátok az útmutatókat! :)))
Csak feljutok egyszer! :)
forrás: pinterest

P.s.: és azt nem is említettem, hogy egy hete nem olvastam könyvet, és 3 hete ismét nem mozogtam. áááááááááááááá


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...