2015. október 30.

Egyszeri poszt azokról az örömökről, amiket nézhetek máshonnan is. :D :) Bozs- neked (is)!

Na, hogy is fogalmazzam ezt....? Ez egy ígéret, rész-ígéret, fél-ígéret Bozsnak. 

.......mert szúrós vagyok, de nekem már többször sikerült sünit simogatnom, szóval egyáltalán nem is szúr-ok. :D


Még mindig kíváncsisággal töltenek el azok a posztok, amikkel mások örvendeztetnek meg engem. 
Örülünk, teázunk, vásárolunk stb. 

Én örülhetnék ma a kék gatyámnak, de helyette mosolyogva sajnálkozom, hogy pirosban nem volt a méretemben. :)

Aztán örülhetnék a sárga új blúzomnak, amit csak és csakis azért vettem, mert van egy vadító citromsárga harisnyanadrágom- de mosolyogva sajnálkozom azon, hogy Hanna azt mondta, nehogy együtt fel merjem venni, merthogy különbözőek. :)

Annak is örülhetnék, hogy a portfólióm 65%-os, de szörnyülködve mosolygok, mert még nem 100. :D

Voltak itt Bozsék- nekik is örülök mindig, de szomorú vagyok- persze mosolyogva, mert nekik már két kutyájuk van, sőt beterveztem egy meglepit feléjük George-dzsal, hogy legyen kicsit három is..., de a lelkifuri nem enged elmenni- szomorúság. :) - De örültem nekik! :)) (...)

Aztán most gondolkodom még............ igen, örülök, hogy szerdán jó társaságban voltam, és biztos találnék hozzá szomorúságot, de nem gondolkodom. :)

Ma tök jó hangulatban dolgoztam, és kedvességeket is kaptam, de........................... olyan korán keltem, hogy most fáj. :))

És végül, egy szimpla bevásárlás a családnak jó, mert volt miből, de olyan sokba került, hogy ez nagyon fáj........ :)

Ja igen, egyikünket bejelentettem az ismerőshöz látásvizsgálatra, mert elért az öregség mind2-ket......aztán jön a másikunk. Én szeretnék egy szemcsit, ki is választottam a keretet, de ha mégsem kell, akkor megveszem üveggel- ami jó. De rossz- mert minek költenék rá? :)

És legeslegvégül: örülök, hogy -elvileg- nemsokára kész vannak az új nyílászáróink, örülök, hogy van segítségünk- mert ez a horrorisztikus,

Óh, eszembe jutott még egy..... örülök, hogy vannak olyan barátok, akikkel biztosan jobbat, értelmesebbet lehet beszélgetni, mint RR-rel. :D De sajnálom, hogy ritkán találkozunk. :)

És végül, mindenki vehet egyet az üvegemből, mert *peacelove*

*pusziölelés*
nagyölelééééééééééés* by Teletubbies

4 megjegyzés:

  1. én is akartam már ilyet (hasonlót) írni - és csakazért sem a körömlakkokról (nekem nincs sose) meg a teákról meg a t-m tudja miről, hanem valami teljesen másról. lehet ki is teszem, megvan vázlatban.

    VálaszTörlés
  2. Hahaha, egyszerre olvastam kettőtökét és most nagyon mosolygok :)

    Andi, én azt hiszem, mindenki onnan nézi ahonnan akarja. Eleget hallottam, hogy mennyire megkeserítem a saját életem azzal hogy nekem mindig félig üres, aztán kipróbáltam egy ideig, milyen úgy nézni hogy félig teli és nem ismertem rá arra, aki a tükörben visszanéz. Inkább vagyok önmagam. És örömködök csendben itthon a páromnak a cuki új kézkrémemen, nem teszem ki. Sem ezt, sem a sírást, amiért nem telik a kinézett új kabátra (amire BTW, nincs is szükségem).
    Azért viszek egy szívecskét ;)

    VálaszTörlés
  3. én meg akárhonnan is nézem, a világot a félig üres viszi előre :)

    VálaszTörlés
  4. Hát, Bozsnál olvastalak Szeee és olyan jót nevettem!
    Majd jól félreértenek, vagy éppen megértik. :) De én megígértem Bozsnak, hogy megírom, hogy örültem neki! Ő a hibás! :-P
    Timi: engem nem is ez a félig üres/teli izgat. Én a félig üres pénztárcámat általában teljesen üressé teszem. :) De van piros gatyám a másik üzletből. ;)

    Egyébként pedig a hozzászólásból és a véleményemből eszembe jutott Kafka Átváltozása.Nehogy féreggé váljak! :)

    Ha még szükséged van szívre, gyere vissza! ;)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...