2015. október 12.

Az én top10-em, sorrend nélkül



Viszem tovább az ál-témázós bejegyzést, amit Bill vetett fel az olvasás éjszakája kapcsán.
Kommentár nélkül a sorrend nélküli TOP-10-em, szerintem ezeket ne hagyjátok ki az életetekből:

Cormac McCarthy: Az út
Farkas Péter: Nyolc perc
George Orwell: Állatfarm
Wass Albert: A funtineli boszorkány
Daniel Keyes: Virágot Algernonnak
Mark Haddon: A kutya különös esete az éjszakában
Alessandro Baricco: Selyem (alternatív választás: Mr.Gwyn)
J.K.Rowling: Harry Potter és a ...
Jodi Picoult: A nővérem húga
Polcz Alaine: Asszony a fronton

+1: 

A többieké:


jaaaa, tovább kellene adni? Szee...


5 megjegyzés:

  1. Ál-témázós! :D Dejó. Bill jól bevariált itt nekünk, pont a sima témázáskor ;)
    Ó, Harryk! és Selyem és Mr Gwyn - nálam is szinte egy szinten vannak, két nagyon remek írás. Három közös is van, majdnem négy, mert Bariccót nehezen csíptem le a listából. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen: Orwell majdnem lemaradt, de megláttam nálad és kidobtam J.Moyes Mielőtt megismertelek könyvét..........pedig azt sem szabad kihagyni olyan kérdést vet fel!
      Aztán nagy kedvencemet kidobtam Harry miatt, de igazából, az csak nekem szívet melengető gy kihagyható.
      valahogy csak olyan könyvekben gondolkodtam, amiket nagyon szereteket, amik beszélgetős témát nyújtanak a felmerülő különböző vélemények miatt, vagy, hogy az egyik szereplő mellé állunk pl.
      Vagy idekerült, mert szimplán csak jó!!!!!!!!!!!

      Törlés
  2. Válaszok
    1. kihagyhatatlan! "bárcsak lennék állat, (orrszarvú bogár)"

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...