2015. szeptember 26.

Vágy-álom-élmény egy témában

Volt egy vágyam a napokban: egy év hajszín-szünet után valami klassz. Nem melír, hanem valami fehéres szőke.
Mivel a hajszerkezetem soha (!) nem azt produkálja, mint amire számítok, s én ezt már meg is szoktam, sőt, általában az átlagos hajfestés kétszeres ideje sem elég, így csak álmodtam arról a képen látott fehéres szőkéről, ami már majdnem szürkéskék. :)
Az eredmény totál más lett- majd' 60perc alatt.:) 
Apu szerint mit tettem magammal?! :D
Anyu szerint jó, de ő utálta a szürke-egér eredeti hajszínemet, ő általában a rövid hajamat nem bírja.
A Fiúnak nem tetszik: biztos az egyszerűséget kedveli. 
A Lány csodálkozik a 40 éves hajamon, ő az egyszerűséget kedveli, ilyen hajjal nem kellene ennyi idősen rohangálnom, bár ezt nem mondta ki, de látom rajta. :) (spekuláció!)
 L-nak tetszik, mert ő egyszerű, én pedig nem. Meg amúgy is... 
N. szerint jó, hogy nem én leszek a délelőttös az oviban, mert lehet, hogy nem ismernének meg a gyerekek. :D

S ha belegondolok, hogy a Fény éveként tegnap a kutatók éjszakáján fényjátékokat néztem, az én hajam pedig a fény hatására különböző színeket mutat, akkor mindenképpen egy élmény, hogy mindig valami újat produkál az élet. Mindig, mert még én is meglepődök, ha tükörbe nézek.

P.S.: a szomszédasszony szerint a pink kabátommal nagyon vagány. Ez is valami ám!

P.S: azért nem adom fel, hátha egyszer lesz másmilyen is. :) 

1 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...