2015. szeptember 20.

Mostanában olvasom, mostanában -így- létezem

A szeptemberem a Tanfelügyeleti kézikönyvről, a portfóliókészítő Útmutatóról szólt, s  ezt be is harangoztam előre. Igazából mégis azt kell mondanom, hogy inkább a portfólió dokumentumairól kezdett szólni, amivel 2 hete egyáltalán nem foglalkozom, helyette az ovi SzMSz-t és PP-jét olvasgattam, azaz inkább csak részleteit. Sőt a Házirendet is...

Aztán hirtelen elegem lett a napokban, így elkezdtem a Vadont, ezzel lassan haladok, és már az elején körberöhögtem a csajt, hogy ennyi felesleges vacakkal indult útnak. Ezzel nem haladtam az időhiány és a nagy fáradtság miatt, így egy kedvencet vettem elő az És lámpást adott kezembe az Úr című Aldrich írást. Ennek is csak a negyedét olvastam el, amikor is megnyugodtam, hogy Abbie semmit nem változott, még mindig irigylem a személyiségét, aztán egy idő után ezt is félre tettem kicsit.
Nincs időm, így nem is nagyon kacsingatok sehova. Kölcsön kaptam Picoult új könyvét, a Csodalányt, elolvastam egy oldalt, itt van a Bunkkerrajzoló, nemsokára kezembe veszem azt is, s közben nézem a többi könyvemet. 

Pedig egy hét múlva szeretném azt mondani, hogy kész a portfólióm... legalábbis remélem.

Ez a hétvége a pihenésé. Voltam Szilvivel Vad Fruttikon, mindkét nemű LMBTQ-soknak tűnők akartak széttaposni a koncerten (akik már nem voltak szomjasak), inkább kitolattunk a sikító nőktől és pasiktól, akik mindenáron Marci kezét akarták megérinteni.
Én örültem a Balcsi látványának, a kacsáknak, és aludtunk egy vitorláson, hallottuk bentről a szakadó esőt.
Természetesen a napi nevetés is megvolt, ismét azt sem tudtuk, hogy hol vagyunk, és hol a fenében van a piros X a térképen...?

Aztán itthon visszaestem a valóságba, és rájöttem fontos dolgokra. NEKEM fontos dolgokra...hiszen egy szülő, akinek súlyos beteg a gyereke kívánná az én problémáimat..., mik a fontosak? Mik a megoldandók?

ölelés: a

16,56: mi a fenét csináljak?

innen, egyébként pedig ezt szívesen olvasnám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...