2015. szeptember 21.

MELYIK AJTÓN MENJEK BE? - fantáziavilágok kapujában

Pupi találta. Forrás: ?


Azon szeretnék belépni, amelyiket átlépve biztosan könnyebb lenne nekem. Könnyebbek a megoldások, könnyebbek az útkeresések, könnyebbek a kapcsolatok, könnyebbek a gondolatok. Nem a problémamentességet szeretném, hanem egy kicsi tehermentesítést, -csökkenést.

S azt is tudom, hogy ez nem témázás, mert semmilyen könyvről nem írtam, de most ennyi jutott hirtelen az eszembe.

A többiek, akik olykor szoktak, bár most nem is tudom, hogy ők írtak-e? Nézzétek: Pupilla, Nima, Reea, Miamona, Ilweran, Zenka, Szee.

innen

7 megjegyzés:

  1. Ha ennyi, hát ennyi ;) És ez nálad mit jelent inkább ilyenkor, ha nehézségeid vannak, hogy könnyedebb könyvekre vágysz, vagy szeretsz ilyenkor is elmélyedni valami komolyabb könyvben, szépirodalmiban, problémafelvetősön?

    Nálam (is) megtalálod az aktuálisan jó névsort :) Az illusztráló és ihletadó képünket egyébként Nima találta anno, nem én. Google search pont elég forrásnak szerintem. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nehézségeim vannak? Nem is tudom..mostanában minden megfordult, továbbfordult. nincsenek könyvek, csak könyvkezdemények. Nincsenek belemerülések, mert nincs idő, nincs tér, nincs tisztaság bennem, és elvisz jobbra és balra minden. Amikor olvastam, akkor csakis nehéz könyvek mentek, amikben problémák vannak, hogy jól földbe döngöljem magam, hogy nincs is problémám. Érdekes ez. Most nem olvasok. Zenéket hallgatok.
      A hétvégén Szee-vel beszélgettünk, hogy jól vagyok, hogy ezek a dolgok megoldhatók... csak azóta jött egy nagyobb húsomba vágó szögesdrót. Ez is megoldható. Csak még a megoldást keresem.
      Kösz jól vagyok. :) Csak sajnos, nem olvasok, és hiányzik.

      Törlés
  2. Kívánom neked, hogy megtaláld ezt az álom világot, de az a tapasztalatom, valahogy nekem a könyvekben sem megy könnyen. Mert vagy gyilkossági ügyeket göngyölítek fel, vagy csatát vívok valahol. Sosem könnyebb, csak más ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kívánt álom világ csak annyira az, amennyire a realitások talaján mozgok. :) Megoldható valahogy, csak nekem is kell változnom. :)

      Törlés
    2. Na, ez az utóbbi a legnehezebb. :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...