2015. szeptember 29.

Élmény #mennyiazannyi

Mai napi rádöbbenéseim:

1. Érdekesen pillantok magam elé, ha valaki ezerrel -publikusan örül, hogy felnőttként színezőkönyvhöz jut. Ha szólt volna nekem, akkor nyomtattam volna neki lapokat. :) Komolyan: ennyire jó-fergeteges, hogy a kiadók kiadtak ilyen könyveket?

2. Hiába szomorodtam el, hogy az oviban hagytam a könyvemet, s hiába voltam kicsit szomorú, hogy nem tudtam folytatni semmilyen formábban, szuperül eltelt a nap hátramaradt része.

3. Nem tudok lemondani az édességről, a szénhidrátról, még akkor sem, ha hosszú ideig sikerült. Egyszerűen nap mint nap sütire, tortár stb. vágyom, és nem megszokott módon meg is sütöm. (De tegnap újra kezdtem a futást, szánalmas eredménnyel..)

3. Várom a karácsonyt. Pedig ilyenkor még sosem. Hideg van, sötét van, állandóan sütök, mint az ünnepek előtt, szeretem, mert mi pihenünk és nem megyünk sehova, s nem utolsó sorban szabadsááááááág!

No, de addig ezer teendő és munka, így hívtam egy angyalt, aki visszahozott a Földre. :)

Boldog napokat! Legyen olyan, amilyet!

*pusziölelés*

P.S.:majd ide töltök fel egy mai ad hoc képünket: süti-pezsgő. :)


8 megjegyzés:

  1. Megnyugodtam, hogy ezek szerint nem csak én vagyok olyan "gonosz", hogy nem értem, mi ez a nagy felhajtás a színezőkkel? Nekem is eszembe jutottak a netről nyomtathatóak, meg az, hogy a könyveket is árusító élelmiszerboltokban 400-500 Ft-ért is lehet venni. Jó, azokban nem kell olyan aprólékosan színezgetni, de a lényege ugyanaz, nem?
    Múlt héten a könyvesboltban belelapoztam a legmenőbbe, de hogy őszinte legyek, nem dobtam hanyatt magam tőle. Nem vagyok irigy, de azért nem kell akkora nagy rajztehetség egy olyat megrajzolni.
    A futásba majd belejössz, ne add fel! :) A Karácsonyt pedig én is várom :).

    VálaszTörlés
  2. a minap a sógornőm dicsekedett, hogy neki van színezője....én kussoltam. mondja a lányom, hogy neki is van felnőtt színezője, bibi :D erre sógornőm: de én 45 éves vagyok... (és nekünk ezt kellett volna értékelni...:D én nem értem ezt a világot...)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sok mindent nem értek, örülök, ha a körülöttem lévőket sikerül! :)
      (De ez a felnőtt-színező örömködés aggaszt. Vagy csak eddig titokban tartották, mert cikinek gondolják, most pedig végre van lehetőség kimondani az igazat?! :) )

      Törlés
  3. Már mindenki színez. Kezdem úgy érezni, selejtes vagyok, mert se tetoválásom, se színezőm. Mi jön még?! Mi?! :D

    A karácsonyt nem várom, már most töröm a fejem az ajándékokon, csak az a baj, hogy mint minden évben ilyenkor nálam kezdődik a szülinapi szezon. :D Toljuk még, jó? :D

    A futáshoz meg itt is gratulálok. Többet teszel érte, mint én, ezért az eredmény mindegy is. Hős vagy és kész! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mi jön még?- kutyára dér, kutyára úthenger, ahogy tartja a mondás. :D
      Áh, ahogy most a szemem elé került: "mindannyian mások vagyunk"- sziporkázom, mint Coelho... :)
      Nekem tetoválásom van, és még szeretnék is. :)

      Én bírom a karácsonyt, extra pihik... és tegnap megtudtam, hogy december végén VF-lemezbemutató koncert lesz, így tegnaptól duplán várom.
      Reea: szerintem te sokkal erősebb vagy nálam, húsmentesség, nekem nem ment. Rengeteget gyalogolsz, egészségesen élsz, én még a vasamat sem tudom megtartani! :)
      Puszillak!

      Törlés
    2. Hát ma nagyon beegészségesedtem, nem tudom, mikor ettem fehér kenyeret utoljára, de ma megtettem. Sok "sajttal", hagymával és retekkel. Vacsorára. :D Most erőt gyűjtök, mert még dolgoznom kéne, csak nincs kedvem, lehet, becsapok egy pohár bort, és lefekszem. :D

      Tetoválást én is szerettem volna, de már úgy érzem, öreg vagyok, vagy nem akarom eléggé... :D Nincs baj az karácsonnyal, szeretem ám, csak addig többször anyagilag halok. :D

      Vas alatt mi értesz? :)

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...