2015. augusztus 29.

...potterezés...



A nyár és a felhőtlen szabadság végét Harry Potter 4.5. 6. és 7.kötetével töltöttem. Újraolvasás volt, és de jó volt! A 4 évvel ezelőtti olvasásokból sok mindenre nem emlékeztem vagy csak nagyon ködösen, így ismét rá kellett döbbennem, hogy a filmek mennyire érzelemmentesek számomra. Hiszen a könyveken tudtam könnyezni, elgondolkodni, és nem szomorkodtam, hogy kimaradtak fontos részek.

Nem írok a könyvekről, nem is állt szándékomban. (Itt és akkor írtam néhány sort.) Jó volt, akár újra is kezdeném. :) De sajnos eltelt a nyár, rengeteg munka áll előttem, valószínűleg kevés olvasással. Ez előre elszomorít. :(


1. Rossz úton jár, aki álmokból épít várat, s közben elfelejt élni.

2. Nem a képességeink mutatják meg kik vagyunk, hanem a döntéseink.

3. Jobb híján bölcs döntés lehet, új ösvény helyett a járt úton elindulni.

4. ..erőnk az összefogásban van – a széthúzás meggyengít minket.

5. A dolgok, amiket elvesztettünk, visszatalálnak hozzánk.

6. Ami volt elmúlt, ne bolygassuk.

7. Ne feledjük, hogy valamennyien emberek vagyunk. Minden ember élete ugyanannyit ér, és egyformán méltó a védelemre.


Nos, ezek a mondatok most nagyon aktuálisak nálam.

Update: kiegészítem a filmes érzelemmentességet: ma láttam először a 7/2-t, és azon néhányszor teljesen meghatódtam. :) főleg Pitonon, mert őt tényleg szerettem, hiába volt szemét. A napokban olvastam érdekességeket a Harry Potter filmekről, s ezzel kapcsolatban azt tudtam meg, hogy Rowling előre elárulta Alan Rickman-nek (s csak neki), hogy mi lesz Perselus Piton szerepe, s, hogy milyen lesz, mi fog vele történni, hogy még hitlesebben játszhassa Piton szerepét.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...