2015. július 25.

álmok-vágyak és vágyak-álmok #1

Itt vagyok. Azért van egy olvasós élményem is!

Már írtam arról, hogy alig olvasok, de azért sikerült elolvasnom a harrypotteres JKR-tól a Kakukkszót (mindjárt rákeresek a képre, és akkor majd láthatjátok, hogy milyen álnéven írta :), mert én mindig elfelejtem), és szerintem jó volt. Krimi, s bevallom nehezen indultam neki, de igazából nem tudom eldönteni, hogy azért mert nehezen indult, vagy azért, mert betegen kezdtem el, és én akkor nyűgös és hisztis és fájós vagyok. Szóval jó volt, izgalmas, én szerettem Cormoran Strike-ot a nyomozót és miután belelendültem egyben olvastam el, ez pedig mond valamit. Lekötött a nyomozás, bírtam Robint is, úgy egyben ajánlom, aki szereti a krimiket. S bár úgy sem teljesítek semmilyen kihívást, ezzel sikerül az 500+-os tételt teljesítenem. :D A folytatásokkal én úgy vagyok, hogy nem mindig olvasom el azonnal, igazából kevés sorozatot olvastam azonnal és akarva. A Cormoran Strike 2-t, a Selyemhernyót elolvasom majd....... a portfólióm közben, utána, valamikor.

(Most mást olvasok. Lassan, nagyon lassan.)



Haladok tovább a vágyak felé, ezekbe olyanok férnek bele, amik olyan reálisabbak, kellenek, kellenének, a közeli vagy közép-távoli jövőkép, amit jó lenne megoldani, de mindig van valami akadálya, legtöbbször anyagi.. Na de most nem csak anyagiak vannak benne, hogy ne áruljak el mindent, legyen itt a legfontosabb dolog: az egészség. Nem vagyok jól, aki ismer, tudja, hogy mivel szenvedek, haladok tovább előre, de az eü. kicsit lassú. Komolyan, mindenhova ismerős kell, akkor talán nem hónapok múlva kerül rád a sor. Röhejes.
folytköv. majd később.

Ahonnan a kerítés is elrepül...


Álmok: most komolyan! Valljam be? Én soha nem vágyakoztam, túl realista vagyok, de mostanában szentimentálisabb lettem, és olykor-olykor merek álmodozni. Talán valami sikerül is belőle az elkövetkező 20-30 évben. :D

Apropó: nekem nincs bakancslistám sem. Nektek?

2 megjegyzés:

  1. Nagyon sajnálom az eü. gondjaidat, remélem, hamar megoldódnak, drukkolok! :)

    Nekem sincs bakancslistám, de értelmét sem látom. Minden életszakaszban másra vágyik az ember, amiért tíz éve meghaltam volna, ma azt sem tudom, miért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, egy jó drukk mindig jól jön. :)
      bakancslista: gondolom az kerül fel rá, ami egyre idősebben mindig odakerül a fejünkbe, a gondolatainkba. Ami motoszkál. Vagy valami ilyesmi... nekem sincs, de már vannak olyanok, amik hosszabb ideje, de az nem jelenti azt, hogy képtelen lennék lemondani róla. Én bármiről képes vagyok lemondani, a lényeg, hogy akarok-e lemondani?

      Törlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...